گلکسی نوت 5 و گلکسی اس 6 اج پلاس ۲۲ مرداد ماه معرفی می‌شوند

پنج‌شنبه ۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۸:۰۸
مطالعه 2 دقیقه
پس از انتشار اخباری در خصوص معرفی زودتر از موعد فبلت سامسونگ، حال خبری منتشر شده که معرفی گلکسی نوت ۵ و گلکسی اس ۶ اج پلاس را در ۲۲ مرداد یا ۱۳ آگوست وعده داده است.
تبلیغات

در هفته‌های اخیر اخبار متعددی در مورد مشخصات فنی و قابلیت‌های گلکسی نوت ۵ و گلکسی اس ۶ اج پلاس منتشر شده است، اما یکی از مواردی که در اغلب خبرهای منتشر شده به چشم می‌خورد، تاکید روی معرفی زودهنگام این دو محصول جدید است، حال شنیده‌ها تاریخ ۲۲ مرداد یا ۱۳ آگوست را پیشنهاد داده‌اند، از این‌رو باید معرفی پرچمداران سامسونگ را برخلاف سنت همیشگی این کمپانی خواند که با نمایشگاه IFA برلین همزمان می‌شد.

پیش‌تر اخبار منتشر شده احتمال معرفی و عرضه‌ی گلکسی نوت ۵ را به ترتیب ۱۲ و ۲۱ آگوست پیش‌بینی کرده بودند، حال آنکه انتشار یک گزارش جدید از سوی رسانه‌ی کره‌ای با تایید تاریخ عرضه‌ی این محصول به بازار، برگزاری مراسم معرفی گلکسی نوت ۵ را به تاریخ ۱۳ آگوست موکول کرده است. محل برگزاری مراسم شهر نیویورک عنوان شده است.

از جمله‌ی اطلاعات دیگری که در این گزارش از آن صحبت شده، باید به معرفی گلکسی اس ۶ اج پلاس به همراه گلکسی نوت ۵ اشاره کرد. سامسونگ مشتاقانه در پی آن است تا دو گوشی هوشمند پرچمدار خود را پیش از آنکه اپل آیفون ۶ اس را روانه‌ی بازار کند، در اختیار کاربران قرار دهد. به نظر می‌رسد گوشی‌های هوشمند جدید سامسونگ به نوعی شبیه به گلکسی نوت ۴ و گلکسی اس ۶ و اس ۶ اج خواهند بود.

براساس اطلاعات ارائه شده، گلکسی نوت ۵ از وجود صفحه‌ی نمایش ۵.۷ اینچی با رزولوشن QHD، تراشه‌ی اکسینوس ۷۴۲۲، ۴ گیگابایت حافظه‌ی رم و حافظه‌های داخلی ۳۲، ۶۴ و ۱۲۸ گیگابایتی روانه‌ی بازار خواهد شد. همچنین باید به دوربین ۱۶ مگاپیکسلی و فناوری لرزش‌گیر اپتیکال نیز اشاره کرد. یکی از پیشرفت‌های صورت گرفته در قلم گلکسی نوت ۵ خواهد بود که تجربه‌ی استفاده از آن را بسیار شبیه به قلم معمولی می‌کند.

سامسونگ به جای عرضه‌ی نسل جدید گلکسی نوت اج ترجیح داده تا گلکسی اس ۶ اج پلاس را روانه‌ی بازار کند. این گوشی از نظر مشخصات فنی بسیار شبیه به گلکسی نوت ۵ است، با این تفاوت که تراشه‌ی آن اکسینوس ۷۴۲۰ و ظرفیت حافظه‌ی رم آن نیز ۳ گیگابایت خواهد بود.

از جمله‌ی سورپرایز‌های دیگر سامسونگ می‌توان به ساعت هوشمند Gear A اشاره کرد که بنابر شنیده‌ها با طراحی دایره و مبتنی بر سیستم عامل تایزن روانه‌ی بازار خواهد شد.

نظر شما در این خصوص چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات