گلکسی J2 اولین گوشی سامسونگ با پردازنده‌ی اکسینوس 3475 خواهد بود

چهارشنبه ۱۷ تیر ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۵
مطالعه 1 دقیقه
گلکسی جی 2 نام گوشی جدیدی از سامسونگ است که در آینده‌ی نزدیک از رونمایی خواهد شد و چند روز قبل برخی از مشخصات فنی آن فاش شده بود. گفته می‌شود این گوشی برای اولین بار از پردازنده‌ی اکسینوس 3475 سامسونگ بهره خواهد برد.
تبلیغات

 این محصول که در کنار گوشی‌های J1، J5 و J7 قرار می‌گیرد، عضو جدید از خانواده گوشی‌های اندرویدی سری J سامسونگ خواهد بود. همانطور که در گزارش‌های قبلی اعلام شده بود، گوشی جی 2 با شماره مدل SM-J200F یکی از مدل‌های پایین‌رده سامسونگ است که نسبت به گوشی جی 1 جذاب‌تر به نظر می‌رسد. به گفته‌ی وب‌سایت SamMobile گوشی جی 2 به یک پردازنده‌ی چهار هسته‌ای اکسینوس 3475 سامسونگ با فرکانس کاری ۱.۲ گیگاهرتز مجهز خواهد شد که این تراشه هنوز از سوی سامسونگ معرفی نشده و J2 اولین گوشی هوشمند مبتنی بر این پردازنده است.

در کنار پردازنده‌ی جدید گوشی جی 2 از یک نمایشگر ۴.۵ اینچی TFT با رزولوشن ۸۰۰ در ۴۸۰ پیکسل، دوربین اصلی ۵ مگاپیکسل و دوربین جلوی ۲ مگاپیکسل، ۱.۵ گیگابایت رم، ۸ گیگابایت حافظه‌ی داخلی، باتری ۲۰۰۰ میلی آمپر ساعتی و سیستم عامل اندروید 5.1.1 آب نبات چوبی بهره می‌برد. ابعاد این گوشی ۸.۳ در ۶۹ در ۱۳۶ میلی‌متر است.

هنوز زمان دقیق عرضه گوشی گلکسی J2 سامسونگ مشخص نیست.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات