آنجلا آرنتس بزرگ‌ترین محصول اپل را بازار خرده فروشی دانست

سه‌شنبه ۲۱ شهریور ۱۳۹۶ - ۲۲:۴۵
مطالعه 1 دقیقه
پس از سخنان مقدماتی تیم کوک، آنجلا آرنتس سرپرست خرده‌فروشی کمپانی اپل، در مورد تجربیات خود در شاخه‌ی فروش این کمپانی سخنرانی کرد. آرنتس از بازار خرده‌فروشی به عنوان بزرگ‌ترین محصول اپل یاد کرد.
تبلیغات

پس از سخنان مقدماتی تیم کوک، آنجلا آرنتس سرپرست خرده‌فروشی کمپانی اپل در مورد تجربیات خود در شاخه‌ی فروش این کمپانی سخنرانی کرد. او گفت سالانه بیش از ۵۰۰ میلیون نفر از فروشگاه‌های خرده‌فروشی اپل بازدید می‌کنند و درباره پیشرفت کمپانی اپل در زمینه‌‌ی خرده‌فروشی صحبت کرد. او همچنین در مورد بزرگ‌ترین مرکز خرده‌فروشی اپل سخنانی به میان آورد که شامل مواردی مانند اتاق جلسه‌، برای گفتگو درباره‌ی همکاری‌های آینده، یک انجمن عمومی و ... است.

کاربرد بعدی اپل برای بازار مصرف‌کننده‌ها چه خواهد بود؟

ما در آینده به ساخت میادین اپل در شهرهای دنیا اقدام خواهیم کرد. قصد داریم هم در فروش آنلاین سرمایه‌گذاری کنیم و هم در فروش‌های حضوری.

آرنتس در مورد فروشگاه‌هایی که اپل در آینده افتتاح خواهد کرد، سخن گفت که شامل فروشگاه ۵ طبقه در پاریس، به‌روزرسانی خیابان پنجم و محل کتابخانه کارنگی است. او در انتها اضافه کرد که محل جدید خرده‌فروشی در شیکاگو، ۲۰ اکتبر شروع به کار خواهد کرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات