اولین تصاویر از مرکز همایش استیو جابز، محل رونمایی از آیفون ۸ منتشر شد

یک‌شنبه ۱۲ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
اولین تصاویر از سالن تئاتر استیو جابز منتشر شد؛ این سالن قرار است میزبان مراسم معرفی آیفون ۸ اپل در تاریخ ۲۱ شهریورماه باشد.
تبلیغات

اپل قرار است هفته آینده در روز ۲۱ شهریور، گوشی‌های جدیدش را معرفی کند. بر اساس دعوت‌نامه‌ای که چند روز پیش برای اصحاب رسانه ارسال شد، این مراسم در سالن تئاتر استیو جابز برگزار می‌شود. سالن تئاتر استیو جابز، خارج از ساختمان مرکزی (سفینه‌ی فضایی) اپل در شهر کوپرتینو، واقع در ایالت کالیفرنیا قرار دارد. تاکنون هیچ تصویری از این سالن تئاتر در دسترس نبود؛ ولی وب‌سایت Mac Magazine در حساب کاربری خود در اینستاگرام، تصاویری منتشر کرده است و ادعا می‌کند که از داخل سالن تئاتر استیو جابز گرفته شده است.

سالن تئاتر استیو جابز

مراسم سالانه‌ی رونمایی از گوشی‌های آیفون، یکی از شلوغ‌ترین رویدادهای دنیای فناوری محسوب می‌شود؛ زیرا خبرنگاران رسانه‌های مختلف از سراسر جهان برای تماشا و تهیه‌ی گزارش، در آن حضور پیدا می‌کنند. در گذشته، این مراسم در سالن اجتماعات بیل گراهام برگزار می‌شد که می‌توانست میزبان ۸۵۰۰ نفر باشد. اما با استناد به تصاویر منتشرشده توسط Mac Magazine، به نظر می‌رسد که سالن تئاتر استیو جابز، گنجایش نفرات به‌مراتب کمتری در مقایسه با سالن اجتماعات بیل گراهام داشته باشد. هنوز مشخص نیست که اپل چه تدبیری برای جای دادن تعداد زیادی خبرنگار در این سالن دارد.

سالن تئاتر استیو جابز

همان‌طور که پیش از این در خبرها خواندید، اپل قرار است در مراسم ۲۱ شهریور، از سه گوشی آیفون ۸، آیفون ۸ پلاس و آیفون ادیشن رونمایی کند. به‌علاوه، احتمال معرفی نسل جدید اپل تی‌وی و ساعت هوشمند اپل واچ هم وجود دارد.

نظر شما در مورد این مراسم چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات