سامسونگ مجموعه ای از لوازم جانبی برای گلکسی اس 6 معرفی کرد

جمعه ۲۹ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۰:۰۴
مطالعه 3 دقیقه
سامسونگ سه‌شنبه اعلام کرد که مجموعه‌ای از قاب، محافظ و کاورهای مختلفی را برای پرچمداران جدید خود عرضه خواهد کرد. این مجموعه که «لوازم جانبی غنی» نام‌گذاری شده توسط برندهای معروف و فعال در زمینه‌ی مد و فشن طراحی شده‌اند. سامسونگ هدف از ارائه‌ی این لوازم را متحد کردن دنیای تکنولوژی و مد یاد می‌کند.
تبلیغات

 سامسونگ لوازم جانبی زیبایی را برای گوشی‌های گلکسی اس 6 و گلکسی اس 6  اج معرفی کرده است. این کمپانی برای طراحی و ساخت لوازم جانبی از برندهای معروف دنیای مد بهره گرفته و به نظر می‌رسد قصد دارد پرچمداران جدید خود را لوکس جلوه دهد. اگرچه سامسونگ نام تمامی برندها را ارائه نکرده اما در این لیست نام چند برند معروف از جمله Burton, Swarovski, Montblanc, Rebecca Minkoff و Romero Britto آورده شده است. این برندها در طراحی و ساخت تمامی لوازم جانبی گوشی‌های جدید سامسونگ سهیم بوده‌اند. به عنوان مثال برند Swarovski کاورهای کریستالی را برای گوشی‌های گلکسی اس 6 و گلکسی اس 6 اج ارائه کرده که این کریستال‌ها در رنگ‌های مختلف عرضه می‌شوند. برند Montblanc هم در ساخت و طراحی کاورهای چرمی، لوکس و فلیپ کاور به سامسونگ کمک کرده است. طراحی‌های برند Rebecca Minkoff هم شامل کاورهای رنگی، چرمی و طرحی از گل هستند.

یانگی لی معاون اجرایی و مدیر بازاریابی بخش موبایل سامسونگ درباره‌ی این مجموعه لوازم گفت:

سامسونگ سابقه‌ای طولانی در همکاری با برندها و دنیای مد به جهت افزایش تنوع و ورود مد در دنیای تکنولوژی داشته است. حال مجموعه لوازم جانبی جدید برای گوشی‌های گلکسی اس 6 و گلکسی اس 6 اج نشان دهنده این تعهد است. سامسونگ همواره در تولید نوآوری پیشتاز بوده و خواهد بود. به این معنی که با ترکیب دنیای مد در طراحی لوازم جانبی، نظر بسیاری از کاربران به این محصولات جلب شده و لوازم ضروری آن‌ها نیز فراهم می‌شود.

تصاویر زیر نمونه‌هایی از این لوازم را نشان می‌دهد:

00S1
00S2
00S3
00S4
00s66
00S77

مجموعه لوازم جانبی شامل کاور شفاف، کاور کیف پول، پوشش و محافظ، شارژر بی‌سیم و باتری اکسترنال است; سامسونگ هدف از ارائه‌ی این لوازم جانبی را زیبا سازی ظاهر گوشی‌ها اعلام کرده و برای کاربران این امکان را فراهم کرده که متناسب با سلیقه‌ خود لوازم مورد نظر را تهیه کنند. تمامی این لوازم از فروشگاه آنلاین سامسونگ در دسترس بوده و همچنین فروشگاه‌ها و خرده فروشی‌های این کمپانی نیز در ارائه‌ی این محصولات سهیم خواهند بود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات