نتایج بنچمارک و تصاویر جعبه‌گشایی زن فون 2 ایسوس با رم 4 گیگابایت

پنج‌شنبه ۲۸ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۹:۵۶
مطالعه 3 دقیقه
زن فون 2 نام تلفن جدید و متفاوت ایسوس است که با توجه به قابلیت‌ها و قدرت سخت‌افزاری که ارائه می‌کند قیمت فوق‌العاده‌ای دارد. در ادامه نتایج بنچمارک آنتوتو برای نسخه ۴ گیگابایتی این تلفن هوشمند را مشاهده می‌کند.
تبلیغات

نام ایسوس زن فون 2 همواره در تاریخ به عنوان اولین تلفن هوشمند مجهز به ۴ گیگابایت حافظه رم ثبت خواهد شد. البته تراشه نه چندان معمول ۶۴ بیتی و چهارهسته‌ای اینتل اتم Z3580 نیز می‌تواند این تلفن را به یک محصول متفاوت تبدیل کند. این تراشه فرکانس کلاک ۲.۳ گیگاهرتز دارد که با تراشه گرافیکی PowerVR Rogue یکپارچه شده است. تلفن‌های هوشمند هر روز قدرتمندتر می‌شوند و نتایج بنچمارک‌ها نشان می‌دهد که این تلفن واقعا می‌تواند یکی از موفق‌ترین محصولات بازار باشد.

zenfone-2-1

این نتایج بیشتر شبیه به نتایج بنچمارک یک تلفن پرچمدار اندرویدی است، نه زن فون 2 با آن قیمت رقابتی‌اش! نسخه با رم ۴ گیگابایت و حافظه داخلی ۶۴ گیگابایت این تلفن تنها ۳۱۸ دلار قیمت دارد. پیشتر فاش شده بود که این تلفن امتیاز بالای ۵۰٫۰۰۰ در بنچمارک آنتوتو را کسب کرده اما آن نتیجه عالی مربوط به نسخه با رم ۲ گیگابایت و نمایشگر 720p این تلفن بود.

zenfone-2-2

همان طور که مشاهده می‌کنید، نسخه با رم ۴ گیگابایت و نمایشگر ۵.۵ اینچ 1080p این تلفن فقط کمی در امتیاز بنچمارک از نسخه ارزان‌تر ضعیف‌تر ظاهر شده است. این تلفن در بنچمارک آنتوتو نمره ۴۷٫۴۳۴ را کسب کرده است؛ نتیجه‌ای که برای تلفنی در این رده قیمتی بسیار عالی و فراتر از انتظار محسوب می‌شود. در ادامه می‌توانید نتایج سایر بنچمارک‌ها و تصاویر جعبه‌گشایی این تلفن را مشاهده کنید.

zenfone-2-3
zenfone-2-4
zenfone-2-5
zenfone-2-6
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات