تصاویر نمونه‌ی اولیه از گلکسی اس 6 فاش شد

پنج‌شنبه ۹ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۱:۲۵
مطالعه 2 دقیقه
امروز تصاویر رندرشده‌ی جدیدی از گلکسی اس ۶ فاش شده است که با قاب منتسب به این گوشی که پیش‌تر به بیرون درز کرده بود هم‌خوانی دارد.
تبلیغات

در تصاویر منتشر شده از گوشی گلکسی اس ۶، محل قرار گیری ضربان قلب سنج و فلاش LED نسبت به نسل قبل تغییر کرده است. هنوز مشخص نیست که محصول نهایی واقعا چنین شکل و شمایلی داشته باشد اما شباهت بسیار زیاد این تصاویر با عکس‌هایی که از کاورِ گلکسی اس ۶ فاش شده بود، احتمال صحت آن‌ها را قوت می‌بخشد.

از طرفی پیش‌تر شواهدی به دست آمده بود که نشان می‌داد سامسونگ قصد دارد طراحی گلکسی اس ۶ را از صفر آغاز کند و در همین راستا نیز پروژه‌ی طراحی این محصول را Project Zero نام گذاری کرده است. اما آنچه در تصویر مشاهده می‌شود تفاوت چندانی با نسل قبلی ندارد و به نظر می‌رسد بدنه‌ی دستگاه نیز پلاستکی است. به همین دلیل سخت است باور کنیم که گلکسی اس ۶ چنین شکل و شمایلی داشته باشد.

امروز صبح گزارش مالی سامسونگ در سه ماهه‌ی پایانی سال ۲۰۱۴ را در زومیت منتشر کردیم که نشان از کاهش درآمد و سود بخش موبایل این شرکت نسبت به مدت مشابه سال گذشته داشت. در همین راستا سامسونگ تمام تلاش خود را می‌کند تا درخشش سال‌های گذشته‌ی خود را در سال ۲۰۱۵ مجددا تجربه کند و درآمد بخش موبایل خود را افزایش دهد. اگرچه سامسونگ هنوز در وضعیت سوددهی است و فروش بسیار بالایی را تجربه می‌کند اما رقبای این شرکت مخصوصا کمپانی‌های چینی به شدت در حال رشد و کسب سهم بیشتر بازار هستند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات