گلکسی S6 دوم اسفند ماه رونمایی می‌شود

چهارشنبه ۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۰:۳۷
مطالعه 1 دقیقه
به نقل از یکی از مقام‌های ارشد سامسونگ در رسانه‌های کره جنوبی، این کمپانی گلکسی S6 را در نمایشگاه MWC و به طور دقیق‌تر در دوم ماه مارس رونمایی خواهد کرد.
تبلیغات

شرکت سامسونگ چند نمونه از پرچم‌دار خود تهیه کرده که البته هنوز برای رونمایی رسمی از کدام نمونه تصمیمی نگرفته است. همین موضوع باعث فاش شدن تصاویر متفاوت و شایعات مختلف از این پرچم‌دار شده است. به نظر می‌رسد سامسونگ این بار دوست دارد با دستگاه جدید خود همه را غافلگیر کند.

همانطور که می‌دانید پیش از این شایعه شد که گلکسی اس ۶ همراه با فریم فلزی و بدنه پشتی شیشه‌ای رونمایی می‌شود. منبع این خبر تازه مدعی است که سامسونگ هنوز برای رونمایی از نسخه با دو خمیدگی در کنار صفحه نمایش نیز تصمیمی نگرفته است.

همچنین انتخاب سخت‌افزار مورد استفاده در این گوشی هوشمند پر شایعه نیز امروز خبرساز شد. گفته می‌شود کمپانی کره‌ای از چیپ پردازشی اکسینوس تولید خود در این پرچم‌دار بهره می‌گیرد و قید پردازنده اسنپ‌دراگون ۸۱۰ شرکت کوالکام را خواهد زد.

در همین حال، دیگر غول کره‌ای، ال‌جی‌، رونمایی از گوشی هوشمند G4 در نمایشگاه بارسلونا را تکذیب کرده و اعلام کرده که به جای آن در MWC بر ابزار‌های پوشیدنی تمرکز خواهند داشت. 

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات