شارپ تلفن هوشمند تاشو با سیستم عامل اندروید معرفی می‌کند

سه‌شنبه ۳۰ دی ۱۳۹۳ - ۱۴:۲۵
مطالعه 2 دقیقه
شارپ، به زودی یک تلفن تاشوی اندرویدی روانه بازار خواهد کرد. این تلفن به نمایشگر ۳.۴ اینچی و دکمه‌های فیزیکی شماره‌ای و یک D-Pad برای کنترل دستگاه مجهز خواهد بود.
تبلیغات

شاید گوشی‌های تاشو در اغلب نقاط جهان طرفدار نداشته باشند، اما در کشورهایی چون ژاپن، هنوز افراد زیادی هستند که یک گوشی تاشو را به آیفون و پرچمداران بزرگ و کوچک اندرویدی و ویندوزفونی ترجیح می‌دهند.

کمپانی‌ ژاپنی شارپ هم به زودی یک تلفن تاشو به نام Aquos K SHF31 را معرفی خواهد کرد؛ یک تلفن تاشوی اندرویدی که به نسخه ۴.۴ کیت‌کت این سیستم عامل مجهز شده است. این تلفن جدید توسط اپراتور KDDI و با پشتیبانی از سرویس‌های شبکه 4G LTE روانه بازار خواهد شد!

در این گوشی یک نمایشگر LCD کوچک روی بخش خارجی بدنه قرار دارد که زمان و تاریخ را نشان می‌دهد، نمایشگر اصلی تلفن از نوع TFT و در ابعاد ۳.۴ اینچی با رزولوشن ۹۶۰ در ۵۴۰ پیکسل است. در شرایطی که امروزه اکثر تولیدکنندگان به دنبال افزایش ابعاد نمایشگرهای تلفن‌های تولیدی‌شان هستند، K SHF31 یک تلفن کوچک و جمع و جور است که به راحتی در جیبتان جای می‌گیرد. برای کار کردن با این تلفن غیرلمسی هم کلیدهای کنترلی شامل کلید خانه و یک D-Pad به همراه یک صفحه کلید فیزیکی شماره‌ای قرار داده شده است. بنابراین اگر بخواهید ایمیل بفرستید باید به سبک قدیم با فشردن چندباره کلیدهای شماره‌ای این کار را انجام دهید.

از طرفی این تلفن از قابلیت WiFi Hotspot هم پشتیبانی می‌کند و تا ۱۰ ابزار مختلف می‌توانند از طریق وای‌فای به آن متصل شوند. پردازنده این تلفن اسنپ‌دراگون 400 چهارهسته‌ای کوالکام است. تلفن تاشوی اندرویدی شارپ به باتری ۱۴۱۰ میلی‌آمپرساعتی مجهز شده و از یک دوربین ۱۳ مگاپیکسل بهره می‌برد. این محصول در سه رنگ قرمز، سفید و مشکی روانه بازار خواهد شد و با استفاده از کارت microSD می‌توان حافظه آن را افزایش داد.

هنوز مشخص نیست که این تلفن چه زمانی و با چه قیمتی در بازار ژاپن عرضه خواهد شد. نظر شما درباره این تلفن تاشوی اندرویدی چیست؟ آیا در کشور ما، چنین محصولی طرفدار خواهد داشت؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات