تماشا کنید: اجرای اندروید آبنبات چوبی روی گلکسی نوت 4

پنج‌شنبه ۱۳ آذر ۱۳۹۳ - ۱۵:۰۰
مطالعه 1 دقیقه
شرکت‌های مختلف تولید کننده دستگاه‌های پرچم دار اندرویدی سخت تلاش می‌کنند تا اندروید ۵.۰ را به دست کاربران برسانند. در ویدیو جدیدی که منتشر شده، اجرای اندروید آبنبات چوبی روی نوت ۴را مشاهده خواهید کرد.
تبلیغات

همانطور که می‌دانید، سامسونگ اعتقادی به اندروید خالص ندارد و دوست دارد به روش و ظاهر مورد نظر خود این نسخه از اندروید را روی پرچم‌دار‌ان و دستگاه‌های متنوع خود اجرا کند. با این‌حال همچنان وجود اندروید ۵.۰ و المان‌های ظاهری آن در بخش‌های مختلف ظاهر تاچ ویز سامسونگ قابل مشاهده است.

 ویدیوی که مشاهده می‌کنید، اندروید آبنبات چوبی نهایی برای نوت ۴ را نشان نمی‌دهد و تنها نشانه‌ای از تلاش سخت سامسونگ برای آماده کردن این نسخه روی آخرین نسل پرچم‌دار نوت است. همچنین به نظر می‌رسد سامسونگ در ظاهر برنامه‌های خود نیز بازنگری کرده و برای یکپارچگی بیشتر قصد دارد ظاهری شبیه به متریال را به اپلیکیشن‌های پیش‌فرض دستگاه‌های خود بیاورد.

اندروید آبنبات چوبی برای گلکسی نوت ۴ به زودی ارایه می‌شود و دارندگان این دستگاه نیز می‌توانند از آخرین نسخه اندروید بهره‌مند شوند. برای آشنایی بیشتر با آخرین نسخه اندروید روی آخرین نسل گلکسی نوت می‌توانید ویدیوی زیر را مشاهده کنید:

داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات