تصاویر رندر منتسب به گلکسی اس 8 منتشر شد

چهارشنبه ۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
با وجود انتشار تصاویر رندر متفاوت از گلکسی اس ۸، عکس‌های تهیه‌شده توسط Kingway Lee را باید زیباترین نمونه‌‌هایی خواند که تا به امروز منتشر شده‌‌اند.
تبلیغات

انتظار می‌رود در سال جاری میلادی شاهد عرضه‌ی گوشی‌های هوشمند جدیدی از سوی سامسونگ و اپل باشیم که طراحی آن‌ها دستخوش تغییرات گسترده‌ای شده باشد. به نظر می‌رسد گلکسی اس ۸ سامسونگ با به‌کارگیری یک نمایشگر بزرگ‌تر که بخش بزرگی از پنل جلوی گوشی را به خود اختصاص می‌دهد، آیفون ۸ را پشت سر خواهد گذاشت. تاکنون رندرهای متعددی منتسب به گلکسی اس ۸ سامسونگ منتشر شده‌‌اند که همگی برگرفته از شایعاتی هستند که در رابطه با این گوشی هوشمند منتشر شده است. اما آخرین تصاویر گلکسی اس ۸ که توسط طراحی با نام Kingway Lee منتشر شده، زیباترین نمونه‌هایی هستند که تاکنون رؤیت شده است.

گلکسی اس 8

همان‌طور که در تصویر مشاهده می‌کنید، حاشیه‌ی بالا و پایین گوشی به‌شدت کاهش یافته است تا هماهنگی بیشتری با نمایشگر گلکسی اس ۸ که در طرفین خمیدگی دارد، داشته باشد. در حاشیه‌ی بالای گوشی می‌توان دوربین سلفی را به همراه سنسور‌های دیگری نظیر اسکنر عنبیه و همچنین بلندگوی مخصوص مکالمات مشاهده کرد. در لبه‌ی پایینی خبری از کلید فیزیکی نیست و لوگوی سامسونگ نیز در پایین نقش نبسته است.

گلکسی اس 8

در حاشیه‌ی راست و چپ گوشی کلید‌های فیزیکی متعددی وجود دارند که احتمالا علاوه بر کلید‌های پاور و تغییر حجم صدا، یکی از کلید‌ها مخصوص دستیار صوتی هوشمند بیکسبی است.

گلکسی اس 8

در پشت گوشی‌ می‌توان دوربین اصلی را به همراه سنسور ضربان سنج مشاهده کرد. در کنار دوربین تورفتگی خفیفی وجود دارد که احتمال تعبیه اسکنر اثر انگشت در پشت گوشی را مطرح کرده است.

در لبه‌ی پایینی گوشی نیز می‌توان بلندگوی اصلی، جک هدفون ۳.۵ میلی‌متری و همچنین درگاه USB نوع C را مشاهده کرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات