مدل ۴.۷ اینچی آیفون 8 ویژگی‌های جذابی خواهد داشت

پنج‌شنبه ۴ آذر ۱۳۹۵ - ۲۱:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
خبر جدیدی در مورد مدل ۴.۷ اینچی آیفون ۸ سال آینده منتشر شده است که بر اساس آن، این محصول قابلیت‌های جذاب و بسیار خوبی ارائه خواهد داد.
تبلیغات

با توجه به گزارش‌های منابع معتبر؛ کمپانی اپل سال آینده آیفون ۸ را در سه مدل تولید خواهد کرد. بهترین مدل این گوشی‌ها احتمالا از نمایشگر OLED بهره می‌برد، در حالی که دو مدل دیگر مجهز به صفحه‌نمایش LCD خواهند بود. آیفون‌هایی که نمایشگر آن‌ها از نوع LCD است، در دو سایز ۴.۷ و ۵.۵ تولید می‌شوند و صفحه‌نمایش مدلی که پنل OLED دارد، ۵.۱ یا ۵.۲ اینچی در نظر گرفته خواهد شد. احتمالا در سال ۲۰۱۷ شاهد عرضه‌ی آیفون OLED خواهیم بود. منابع خبر یادشده، بر این باور‌ هستند که مدل ۴.۷ اینچی آیفون ۸ ویژگی‌های شگفت‌انگیزی در اختیار علاقه‌مندان قرار می‌دهد. در ادامه‌ی مطلب با زومیت همراه باشید.

انتظار نمی‌رود در اوایل سال آینده، مدل جدیدی از آیفون SE معرفی شود و شایعات منتشرشده در این زمینه، بیان می‌دارند مدل ۴.۷ اینچی آیفون بعدی جایگزین مدل اس‌ای خواهد شد.

آیفون‌های سال ۲۰۱۷ اپل احتمالا بدنه‌ای تمام شیشه‌ای خواهند داشت و دیگر شاهد دکمه‌ی فیزیکی روی این محصولات نخواهیم بود؛ این یعنی مدل ۴.۷ اینچی آیفون ۸ می‌تواند ابعادی کوچک‌تر از آیفون‌های ۴.۷ اینچی قبلی داشته باشد.

تحلیل‌گری به نام مینگ‌چی کو در یکی از تحقیقات خود اعلام کرده است مدل ۴.۷ اینچی آیفون ۸ به احتمال زیاد آیفون میان‌رده یا پایین‌رده‌ی اپل خواهد شد. به عبارت دیگر؛ گفته می‌شود که این مدل از آیفون سال آینده‌ی اپل با کاهش قیمت محسوسی همراه خواهد بود که مطمئنا این موضوع برای همه‌ی طرفداران محصولات کوپرتینویی‌ها بسیار خوشحال‌کننده است. مدل ۵.۵ اینچی آیفون ۸ مطمئنا گران‌قیمت‌تر از مدل ۴.۷ اینچی خواهد بود؛ اما این مدل نیز قیمتی کم‌تر از آیفون ۸ مجهز به نمایشگر OLED دارد.

کو انتظار دارد در سال مالی ۲۰۱۷، آیفون‌های مجهز به نمایشگر ال‌سی‌دی، بین ۳۰ تا ۳۵ درصد از کل فروش گوشی‌های هوشمند اپل را تشکیل دهند. این در حالی است که وی می‌گوید در همین بازه‌ی زمانی، مدل OLED آیفون ۸ بین ۵۰ تا ۵۵ درصد از کل فروش گوشی‌های هوشمند اپل را شامل شود. همچنین آیفون ۸ پلاس، احتمالا سهمی ۱۰ تا ۱۵ درصدی از مجموع فروش سال آینده‌ی اپل خواهد داشت.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات