سامسونگ تصویر تبلیغاتی جدیدی از فبلت گلکسی C9 را منتشر کرد

دوشنبه ۱۹ مهر ۱۳۹۵ - ۲۲:۳۰
مطالعه 3 دقیقه
سامسونگ چین، در حساب کاربری Weibo خود تصویری تبلیغاتی از یک گوشی‌هوشمند ناشناخته را منتشر کرده که گفته می‌شود این تیزر مربوط به گلکسی C9 است.
تبلیغات

پس از انتشار خبر لغو موقت تولید گوشی‌هوشمند گلکسی نوت ۷ سامسونگ، به نظر می‌رسد این شرکت تمرکز ویژه‌ای بر سایر محصولات خود کرده است. اوایل امروز، حساب کاربری سامسونگ چین در شبکه‌ی اجتماعی Weibo یک تیزر تبلیغاتی جدید را منتشر کرده که بر روی آن عبارت the next big thing is coming درج شده است. در حالی که در این تیزر نامی از هیچ محصولی برده نشده، اما ظاهرا این غول کره‌ای قصد دارد تا گوشی‌هوشمند گلکسی سی ۹ که اخیرا شایعاتی در مورد آن منتشر شده را به زودی معرفی کند. در ادامه‌ی مطلب با زومیت همراه باشید.

در تیزر مورد اشاره همچنین به مشخصاتی چون یکپارچه بودن و دقت زیاد اشاره شده است. علاوه بر این نمایی از بخش پشتی دستگاه که دارای لبه‌هایی خمیده است در این تصویر به چشم می‌خورد. با توجه زمان‌بندی در نظر گرفته شده برای رونمایی از این محصول، و نیز با توجه به عبارت the next big thing is coming گفته می‌شود که این تیزر مربوط به معرفی گوشی‌هوشمند گلکسی C9 است.

پیش از این طی چند هفته‌ی گذشته، چندین خبر و شایعه در مورد فبلت مورد اشاره منتشر شده که ظاهرا به صورت انحصاری و فقط برای بازار چین در نظر گرفته شده است. بنا به آنچه تا کنون می‌دانیم، گفته شده که این گوشی از نمایشگری ۶ اینچی با کیفیت ۱۰۸۰p بهره خواهد برد و پردازنده‌ی آن نیز اسنپدراگون ۶۵۲ اعلام شده که شامل هشت هسته‌ی پردازشی است. نکته‌ی جالب در مورد این گوشی‌هوشمند، رم ۶ گیگابایتی آن است که این موضوع چندی قبل توسط وب‌سایت گیک‌بنچ مشخص شد. از دیگر مشخصات مورد انتظار برای گلکسی سی ۹، می‌توان به دو دوربین ۱۶ مگاپیکسلی در جلو و پشت دستگاه اشاره کرد. سیستم‌عامل پیش‌فرض این محصول نیز اندروید ۶ خواهد بود. در زیر می‌توانید تصویر این تیزر تبلیغاتی منتشر شده توسط سامسونگ چین را مشاهده کنید.

samsung galaxy c9 teaser

با توجه به مشکلاتی که برای گلکسی نوت ۷ به وجود آمده و نیز عدم وجود یک گوشی‌هوشمند سامسونگی با ۶ گیگابایت رم، به نظر می‌رسد فبلت Galaxy C9 برای این غول کره‌ای یک گوشی‌هوشمند بسیار مهم تلقی شود. اگرچه نمایشگر این محصول نسبت به نمایشگر گلکسی نوت ۷ بزرگ‌تر است، اما وقتی بخواهیم در مورد قدرت پردازشی صحبت کنیم، قطعا قدرت اسنپدراگون ۶۵۲ به قدرت پردازشی چیپ‌ست نوت ۷ نمی‌رسد. در هر صورت ظاهرا سامسونگ تصمیم گرفته تا یک محصول مشابه و جایگزین برای گلکسی نوت جدید خود را تولید کرده و در اختیار مشتریان خود قرار دهد. علاوه بر این، احتمال اینکه یک قلم مثل اس‌پن به همراه این فبلت ۶ اینچی عرضه شود بسیار کم است.

تا به این لحظه هنوز در مورد زمان دقیق معرفی گلکسی سی ۹ به طور رسمی اعلام نشده ولی انتظار می‌رود به زودی جزئیات بیشتری در این مورد در دسترس قرار گیرد.

نظر شما در این مورد چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات