تماشا کنید: گلکسی نوت 4 سامسونگ هم خم می‌شود

پنج‌شنبه ۱۷ مهر ۱۳۹۳ - ۱۷:۰۸
مطالعه 2 دقیقه
سامسونگ، وقتی که ویدیوی مربوط به خم شدن آیفون 6 پلاس در اینترنت مشاهده شد، در به سخره گرفتن اپل تعلل نکرد و حتی آزمایش‌های سنجش مقاومت گلکسی نوت ۴ را بعنوان تبلیغ منتشر ساخت. حال همان شخص که کانال آنباکس تراپی را در یوتیوب در اختیار دارد تصمیم گرفته همان آزمایش را بر روی گلکسی نوت ۴ سامسونگ نیز به اجرا درآورد. نتیجه‌ی این تست را از دست ندهید!
تبلیغات

 Unbox Therapy به خاطر تولید ویدیوی مربوط به خم شدن آیفون 6 پلاس آن هم بدون فشار زیاد برای مدتی در صدر اخبار قرار گرفته بود. حال به نظر می‌رسد این تست اتفاقی که بر اساس شکایت عده‌ای از خریداران آیفون 6 پلاس از خم شدن دستگاه در جیب شکل گرفت اکنون به یکی دیگر از تست‌های شکنجه‌ی متداول افزوده شده است. 

دانلود ویدیو

همانطور که در ویدیو مشاهده می‌کنید، گلکسی نوت ۴ نیز امکان خم شدن را دارد هرچند که این کار به سادگی خم کردن آیفون 6 پلاس نبوده و میزان آسیب‌دیدگی آن نیز به مراتب کمتر است. پیش‌تر ویدیوی اعمال تست مشابهی را بر روی نسل قبلی این دستگاه یعنی گلکسی نوت ۳ دیده بودیم که به نظر می‌رسد این دستگاه بخاطر حاشیه‌های پلاستیکی منعطف خود توان مقاومت بالاتری داشته و بهتر به حالت اول خود بازمی‌گردد. به نظر می‌رسد این ماده‌ی محبوب یعنی فلز، برخلاف نامش  آنقدرها هم که تصور می‌کردیم موجب مقاومت دستگاه‌ها نیست!

داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات