تفاوت هزینه ساخت آیفون 6 و 6 پلاس ۱۵.۵۰ دلار است

چهارشنبه ۲ مهر ۱۳۹۳ - ۲۳:۰۲
مطالعه 2 دقیقه
اپل هر چقدر برای فروش بیشتر آیفون ۶ پلاس تلاش خود را افزایش دهد، قطعا ارزشش را خواهد داشت. به گفته بلومبرگ، شرکت اپل از فروش هر آیفون بزرگتر حدودا ۸۴ دلار سود بیشتری را در مقایسه با آیفون ۶ کسب می‌کند. در ادامه با زومیت همراه باشید تا تفاوت قیمت ساخت آیفون ۶ و آیفون ۶ پلاس را بررسی کنیم.
تبلیغات

بلومبرگ در این رابطه می‌گوید:

به گفته محققان IHS، آیفون ۶ پلاس ۱۵.۵۰ دلار هزینه اضافی را بر روی دست اپل می‌گذارد. اما این شرکت تفاوت قیمت ۱۰۰ دلاری را نسبت به آیفون ۶ از مشتری دریافت می‌کند...تفاوت اصلی هزینه بین ساخت این دو آیفون، از صفحه نمایش بزرگتر ۶ پلاس ناشی می‌شود که هر کدام آن هزینه ۷.۵۰ دلاری برای تولیدات اپل خواهد داشت. دوربین و باتری نیز با یکدیگر کمی بیشتر از این مقدار، هزینه ایجاد می‌کنند.

ممکن است تحلیلگران مختلف اعداد متفاوتی را از این تفاوت هزینه اپل ذکر کنند (هیچکدام از آن‌ها به معاملاتی که اپل بر سر تولیدات این دو آیفون انجام داده دسترسی ندارند، پس بسیاری از این اعداد بر پایه فرضیات متکی هستند) اما همگی به این موضوع معتقدند که حاشیه سود در آیفون ۶ پلاس برای اپل به طور قابل توجه، بالاتر از آیفون ۶ خواهد بود.

به نظر می‌رسد سامسونگ از رکورد فروشی که آیفون‌های جدید انجام داده‌اند، نگران است و به همین خاطر زمان عرضه گلکسی نوت ۴ را چند روز به جلو آورده تا در ۲۶ سپتامبر عرضه این محصول را آغاز کند، دقیقا همان روزی که اپل آیفون ۶ و ۶ پلاس را برای فروش در ۲۰ کشور دیگر آماده خواهد کرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات