آخرین ضربه‌ی وایبر به اسکایپ: تماس تصویری در موبایل

جمعه ۲۱ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۰:۳۵
مطالعه 1 دقیقه
وایبر تمام تلاش خود را برای جلب توجه کاربران به کار بسته و می‌خواهد همه را متقاعد کند که سایر برنامه‌های پیغام‌رسان به خصوص اسکایپ را رها کرده و به وایبر روی آورند. بر همین اساس در آخرین بروزرسانی ارائه شده برای این اپلیکیشن شاهد افزوده شدن یک ویژگی بسیار مهم هستیم که جای خالی آن به خوبی احساس می‌شد: تماس تصویری.
تبلیغات

 اپلیکیشن وایبر که تحت مالکیت Rakuten قرار دارد اکنون امکان برقراری تماس ویدئویی بر بستر اندروید و iOS را برای کاربران خود فراهم می‌کند. حدود یک سال پیش توسعه دهندگان وایبر از قابلیتی تحت عنوان Viber Out پرده برداشتند که ضمن همکاری با برخی اپراتورها، امکان برقراری تماس با هر شماره‌ای را در خارج از شبکه‌ی وایبر فراهم می‌ساخت.

در صورت نیاز به انتقال تماس از یک دستگاه به دستگاه دیگر، کاربر قادر خواهد بود تماس ویدیویی خود را از موبایل به سیستم دسکتاپ منتقل کند. تماس تصویری در سیستم‌عامل‌های دسکتاپ از مدتی پیش برای اپلیکیشن وایبر فراهم شده بود و اکنون این قابلیت به پلتفرم‌های همراه نیز اضافه شده است. علاوه بر این، Viber 5.0 اکنون امکان افزودن سریع دوستان از طریق اسکن کد QR را ارائه می‌کند اما مسلما این ویژگی کمتر از افزوده  شدن قابلیت تماس تصویری به چشم می‌آید.

نظر شما در خصوص اپلیکیشن پیغام‌رسان وایبر در مقایسه با رقبایی همچون اسکایپ چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات