سامسونگ به اپل کنایه می‌زند: «هیچ کس هیچ وقت تلفن بزرگ نمی‌خرد!»

چهارشنبه ۱۹ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۶:۲۰
مطالعه 2 دقیقه
سامسونگ موبایل فیلیپین توییتی را منتشر کرده که در آن آیفون را به خاطر افزایش ابعاد نمایشگر دستگاه‌هایش به سخره گرفته است. آنها در این توییت به جمله همیشگی مدیران اپل که می‌گفتند «هیچ کس هیچ وقت تلفن بزرگ نمی‌خرد» اشاره کرده‌اند.
تبلیغات

اپل دیشب آیفون 6 با نمایشگر ۴.۷ اینچی و آیفون 6 پلاس با نمایشگر ۵.۵ اینچ را معرفی کرد. این در حالی است که آیفون‌های قدیمی‌تر مربوط به زمان استیو جابز ابعاد ۳.۵ اینچ داشتند و دو مدل پیشین، یعنی آیفون 5 و 5S به اندازه ۴ اینچ روی آورده بودند.

توییت منتشر شده توسط سامسونگ به جمله معروف استیو جابز اشاره دارد که گفته بود «هیچ کس هیچ وقت تلفن بزرگ نمی‌خرد». سپس آنها در ادامه نوشته‌اند که «ببینید چه کسانی خودشان را غافلگیر کرده و نظرشان را عوض کرده‌اند». این جمله معروف استیو جابز مربوط به جولای ۲۰۱۰ در کنفرانس مطبوعاتی است که توسط مدیر عامل آن زمان اپل برگزار شده بود. در آن زمان کاربران آیفون 4 مشکلی داشتند که وقتی دستشان بر روی گوشه سمت چپ دستگاه قرار می‌گرفت، قدرت آنتن‌دهی آیفون کم می‌شد. این مشکل تا جایی پیش رفت که اپل مجبور شد برای تمام کاربران آیفون 4 یک بامپر پلاستیکی رایگان بفرستد تا بخشی از مشکل حل شده و کاربرانش را راضی نگه دارد. وی همچنین در آن زمان تلفن‌های بزرگ‌تری چون DROID X موتورولا و HD2 اچ‌تی‌سی را یُقُر و بدقواره خواند!

به نظر می‌رسد تلفن‌های اندرویدی هر روز بزرگ و بزرگ‌تر می‌شوند، تا جایی که سامسونگ تلفن ۷ اینچی گلکسی W را در کره جنوبی ارائه کرده است. این روزها اصلا بعید نیست که یک تلفن ۵ اینچی با پسوند «مینی» روانه بازار شود! به هر حال به نظر می‌رسد که با وجود آن که دیشب شب ساختارشکنی تاریخی اپل بود، سامسونگ حق دارد که کمی شیطنت کرده و رقیب دیرینه خود را کنایه‌باران کند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات