قاب محافظ گلکسی نوت 7 خبر از نمایشگر خمیده این محصول می دهد

چهارشنبه ۹ تیر ۱۳۹۵ - ۲۲:۴۵
مطالعه 2 دقیقه
با نزدیک شدن به زمان معرفی رسمی گلکسی نوت 7 سامسونگ، اخبار بیشتری در مورد این محصول منتشر می‌شود. به تازگی قاب محافظ این گوشی‌هوشمند هم رویت شده که به نمایشگر خمیده آن اشاره دارد. در ادامه مطلب با زومیت همراه شوید.
تبلیغات

انتظار می‌رود سامسونگ در روز ۲ آگوست ۲۰۱۶ (۱۲ مرداد) به طور رسمی گوشی‌هوشمند گلکسی نوت ۷ را معرفی کند، اما اطلاعات زیادی در مورد این دستگاه در دسترس است که پیش‌تر آن‌ها را بارها مرور کرده‌ایم. برخی از این اطلاعات شامل ویژگی‌های فنی و رنگ‌بندی این گوشی‌هوشمند است. حال کمپانی Olixar که قاب محافظ گوشی‌های هوشمند را تولید می‌کند، در وب‌سایت خود چندین قاب برای گلکسی نوت ۷ لیست کرده که با توجه به آن می‌توان تا حدی از طراحی فیزیکی دستگاه مطلع شد.

در لیست یاد شده از قاب‌های محافظ گلکسی نوت ۷ نشان از رنگ سفید و نمایشگر خمیده این محصول  است. همچنین جایگاه قلم هوشمند اس‌ پِن در محل همیشگی در نظر گرفته شده است. طراحی این دستگاه به نظر شبیه به گوشی‌هوشمند گلکسی اس ۷ اج است و ظاهرا سامسونگ در نظر دارد تا فقط مدل صفحه خمیده نوت جدید را معرفی کرده و با این وجود به نظر می‌رسد خبری از نسخه‌ی استاندارد نوت ۷ نیست. علاوه بر این، قاب‌های سطح بالای NovaShield کمپانی Olixar در رنگ آبی با طرح چرم، طلایی، مشکی و قرمز در دسترس است.

بنا به اطلاعاتی که تا کنون به دست آمده، گلکسی نوت بعدی سامسونگ از نمایشگری ۵.۷ اینچی یا ۵.۸ اینچی از نوع Super AMOLED با کیفیت QHD بهره خواهد برد. پردازنده این محصول نیز اکسینوس هشت‌هسته‌ای بوده و ۶ گیگابایت رم پردازشی برای آن در نظر گرفته شده است. حافظه داخلی ذخیره‌سازی فبلت گلکسی نوت ۷ سامسونگ ۶۴ گیگابایت است و از کارت حافظه جانبی میکرو اس‌دی نیز پشتیبانی می‌کند. رابط کاربری این محصول، Grace UX است که نسخه جدید تاچ‌ویز محسوب می‌شود. علاوه بر آنچه گفته شد، انتظار می‌رود نوت بعدی به سنسور تشخیص عنبیه چشم مجهز شود و گواهی ضدآب و ضد گردوغبار IP68 را هم داشته باشد. درگاه USB نوع C نیز از جمله دیگر ویژگی‌های گلکسی نوت ۷ است. در زیر می‌توانید تصاویر بیشتری از قاب‌های محافظ رویت شده از گلکسی نوت ۷ را مشاهده کنید.

Galaxy Note 7 cases

نظر شما در این مورد چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات