گلکسی نوت 7 در یک نسخه با نمایشگر ۵.۸ اینچی خمیده راهی بازار خواهد شد

چهارشنبه ۲ تیر ۱۳۹۵ - ۲۰:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
با نزدیک شدن به زمان رونمایی از گلکسی نوت ۷ سامسونگ هر روز شاهد انتشار شایعات و اخباری در خصوص ویژگی‌ها و مشخصات فنی این گوشی هوشمند هستیم. آخرین شنیده‌ها حکایت از این دارد که سامسونگ گلکسی نوت ۷ را فقط در یک نسخه مجهز به نمایشگر ۵.۸ اینچی خمیده راهی بازار خواهد کرد. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

در هفته‌های اخیر اخباری در رابطه با گلکسی نوت ۷ سامسونگ منتشر شده بود که نشان از عرضه‌ی نسخه‌ای از این فبلت مجهز به نمایشگر خمیده داشت، حال آنکه آخرین شنیده‌ها گلکسی نوت ۷ را تنها مجهز به نمایشگر خمیده خوانده است، یعنی آخرین نسل از فبلت سامسونگ تنها در یک نسخه و با استفاده از نمایشگر خمیده راهی بازار خواهد شد.

براساس گزارش GSMHelpDesk، سامسونگ گلکسی نوت ۷ را با استفاده از نمایشگر ۵.۸ اینچی خمیده‌ی سوپرامولد، تراشه‌‌ی سری ۸ اکسینوس با فرکانس بالاتر، ۶ گیگابایت حافظه‌ی رم و دوربین ۱۲ مگاپیکسلی با فناوری فوکوس خودکار تشخیص فاز Dual-Pixel معرفی می‌کند. همچنین باید به باتری ۴۰۰۰ میلی آمپر ساعتی این گوشی هوشمند نیز اشاره کرد. اطلاعات ارائه شده گویای این موضوع است که سامسونگ گوشی هوشمند جدید خود را در هفته اول آگوست رونمایی خواهد کرد. گلکسی نوت ۷ در هفته‌ی دوم یا سوم ماه آگوست در کشور هلند به بازار عرضه خواهد شد.

در گزارش مورد نظر به قیمت این گوشی هوشمند نیز اشاره شده که براساس آن گلکسی نوت ۷ با برچسب قیمت حداقل ۷۹۹ دلار راهی بازار خواهد شد. البته نمی‌توان به طور قطع در مورد تمام اطلاعات منتشر شده در رابطه با این گوشی هوشمند اظهار نظر کرد. از جمله‌ی سایر مواردی که در مورد این گوشی مطرح شده، باید به وجود سنسور عنبیه سنج، مقاومت در برابر نفوذ آب و گردو غبار با در اختیار داشتن گواهی IP68، سیستم عامل اندروید N و درگاه USB نوع C اشاره کرد. انتظار می‌رود سامسونگ هدست واقعیت مجازی مبتنی بر گوشی هوشمند گیر وی‌آر خود را نیز همزمان با رونمایی از گلکسی نوت ۷ بروز کند.

نظر شما در این خصوص چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات