مشخصات و تصاویر زنفون 3 ایسوس پیش از مراسم معرفی امروز، فاش شد

دوشنبه ۱۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
امروز ایسوس از گوشی‌های پرچمدار جدید خود با نام‌های زنفون 3، زنفون 3 دلوکس و زنفون 3 مکس پرده برخواهد داشت. اما ساعاتی قبل از معرفی رسمی مشخصات این گوشی‌ها فاش شده‌اند.
تبلیغات

امروز، دوشنبه، ایسوس پرچمداران جدید خود را معرفی خواهد کرد. با فاش شدن نقشه‌ی راه ایسوس در توییتر برخی مشخصات فنی این گوشی‌ها فاش شده‌اند.

بنابر اطلاعات فاش شده، زنفون ۳ دارای پردازنده‌ی اسنپدراگون ۶۲۵ بوده و صفحه نمایش ۵.۵ اینچی آن رزولوشن فول اچ‌دی خواهد داشت. این دستگاه به رم ۳ گیگابایتی و دوربین‌های ۱۶ و ۸ مگاپیکسلی نیز مجهز خواهد شد. باتری این گوشی ظرفیت ۳۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی خواهد داشت.

نقشه راه ایسوس

نسخه‌ی دلوکس زنفون ۳ دارای پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸۲۰، صفحه نمایش ۵.۷ اینچی آمولد و حافظه‌ی رم ۶ گیگابایتی است و دوربین اصلی آن نیز ۲۳ مگاپیکسلی خواهد بود.

بنابر اطلاعات موجود در این مدارک، گوشی بعدی زنفون ۳ اولترا نام خواهد داشت و پردازنده‌ی آن اسنپدراگون ۶۵۲ خواهد بود. دوربین اصلی این کوشی ۲۳ مگاپیکسل بوده و باتری آن ۴۶۰۰ میلی‌آمپر ساعت حجم خواهد داشت. این گوشی به رم ۴ گیگابایتی نیز مجهز می‌شود. در حال حاضر مشخص نیست که زنفون ۳ اولترا همان زنفون ۳ مکس است یا این دو گوشی با یکدیگر تفاوت‌هایی خواهند داشت.

باید منتظر ماند و دید امروز ایسوس چه گوشی‌هایی را معرفی خواهد کرد.

زنفون 3
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات