آیفون 7 احتمالا به Smart Connector مجهز نخواهد شد

شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
پیش از معرفی هر مدل جدید آیفون سیل عظیمی از شایعات، خبرها و گزارش‌ها در مورد این محصول منتشر می‌شود. در جدیدترین شایعه‌ در مورد آیفون 7 اعلام شده که این گوشی هوشمند به Smart Connector مجهز نخواهد شد. در ادامه با زومیت همراه شوید.
تبلیغات

Smart Connector یکی از ویژگی‌هایی است که پیش‌تر اعلام شده بود آیفون 7 و آیفون 7 پلاس آن را ارائه خواهند کرد. اما حالا گزارشی در وب‌سایت ژاپنی Mac Otakara منتشر شده که بر اساس آن گفته می‌شود، اپل قصد ندارد قابلیت Smart Connector را در آیفون‌های جدید خود ارائه دهد.

این ویژگی برای اولین بار در تبلت آیپدپرو معرفی شد و در واقع پورت جدیدی است که به منظور انتقال اطلاعات و انرژی باتری بین آیپدپرو و لوازم جانبی مختلف این محصول مانند کیبورد هوشمند طراحی شده است. هنوز مشخص نیست که هدف از ارائه این قابلیت در آیفون چه خواهد بود، اما بر اساس پیش‌بینی‌ها در صورتی که Smart Connector برای آیفون ارائه شود، به منظور اتصال قاب‌های باتری‌دار و نیز شارژر بی‌سیم مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

شایعه ارائه‌ی Smart Connector برای آیفون 7 و آیفون 7 پلاس اولین بار بر اساس تصاویری در ماه مارس روی یک وب‌سایت چینی منتشر شد. البته این موضوع نیز هنوز تایید نشده که آیا تصاویر منتشر شده آیفون ۷ واقعی را نشان می‌دادند یا صرفا یک نمونه بر اساس طرح‌ها و شایعات بوده است. در طرحی از آیفون ۷ که توسط Mac Fan ارائه شد نیز درگاه Smart Connector روی این گوشی وجود داشت، اما نمی‌توان درباره‌ی صحت آن اطمینان داشت چرا که معمولا چنین طرح‌هایی بر اساس شایعات ارائه می‌شوند.

Mac Otakara نیز حدس زده که اپل تصمیم دارد قابلیت Smart Connector را در نسل جدید آیفون بگنجاند، اما حالا بر اساس شایعات جدید اعلام شده که شاید هیچ‌گاه شاهد حضور این ویژگی در آیفون‌های جدید نباشیم. بد نیست مجددا به این نکته اشاره کنیم که صحت شایعات منتشر شده در مورد آیفون ۷ نامعلوم بوده و نمی‌توان به آن‌ها کاملا اطمینان کرد، در نتیجه طرح نهایی گوشی‌هوشمند یاد شده و قابلیت‌هایی که ارائه می‌دهد نیز همچنان نا‌مشخص باقی مانده است.

بر اساس شایعات مختلف، قابلیت ضدآب بودن نیز در آیفون ۷ ارائه نخواهد شد. علاوه بر این طبق اخباری که چند روز قبل منتشر شد، جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون همچنان در مدل بعدی این گوشی هوشمند وجود خواهد داشت. با این‌حال باز هم می‌توان انتظار داشت تا در ماه‌های آینده تصاویر واضح‌تری از آیفون ۷ منتشر شود که به شکل نهایی آن بیشتر نزدیک باشند.

به نظر شما وجود قابلیت Smart Connector در آیفون ۷ ضروری است یا خیر و نسل جدید آیفون‌های محبوب اپل با چه قابلیت‌هایی عرضه خواهند شد؟ لطفا نظرات خود را در این مورد با زومیت و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات