تلفن Touch D820 آلکاتل با صفحه نمایش QHD در GFXB ظاهر شد

دوشنبه ۲۶ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۷:۳۶
مطالعه 2 دقیقه
حدس بزنید، کمپانی بعدی که قصد عرضه تلفن هوشمند با صفحه نمایش QHD یا ۲۵۶۰ در ۱۴۴۰ پیکسل را دارد کدام است؟ احتمالا آلکاتل به زودی از تلفن جدید خود با نام One Touch D820 رونمایی خواهد کرد که همچون LG G3 به صفحه نمایش QHD مجهز شده است.
تبلیغات

اطلاعات مربوط به یک تلفن هوشمند از آلکاتل در آزمایش بنچمارک GFXBench ثبت شده است. کمپانی چینی تولید کننده تلفن‌های هوشمند که در تصاحب ابر کمپانی چینی TCL است، قصد دارد تا همچون کمپانی‌های مثل Vivo با تلفن Xplay 3s یا Oppo با تلفن Find 7 و همچنین G3 با تلفن ال‌جی، پرچمدار بعدی خود را به صفحه نمایش QHD مجهز کند.

از آنچه در نرم‌افزار بنچمارک GFXB ثبت شده می‌توان متوجه شد که تلفن D820 آلکاتل به سیستم‌عامل اندروید ۴.۴ کیت‌کت، صفحه نمایش ۴.۶ اینچ با رزولوشن QHD و سه گیگابایت حافظه رم مجهز شده است.

gfxb

ظاهرا این تلفن به تراشه MT6595 ساخت مدیاتک مجهز شده است که از ۸ هسته شامل ۴ هسته Cortex A17 و ۴ هسته Cortex A7 بهره می‌برد. این تراشه داری مودم داخلی LTE است و حداکثر فرکانس آن نیز به ۲.۲ گیگاهرتز می‌رسد.

هر دو دوربین جلو و عقب تلفن جدید آلکاتل قادر به ضبط ویدیو در رزولوشن 4K هستند. این تلفن علاوه بر سنسورهای رایج در تلفن‌های هوشمند از NFC نیز پشتیبانی می‌کند.

چند نکته در باره اطلاعاتی که در GFXB ثبت شده، وجود دارد که باید به آن‌ها توجه کنید. این نرم‌افزار معمولا مگاپیکسل دوربین را کمی پایین‌تر از واقعیت تشخیص می‌دهد مثلا دوربین جلوی تلفن D820 آلکاتل ۷ مگاپیکسل اعلام شده که انتظار می‌رود حداقل ۸ مگاپیکسل باشد. نکته عجیب دیگر در باره این تلفن مربوط به صفحه نمایش ۴.۶ اینچی آن است که از رزولوشن QHD پشتیبانی می‌کند. این بدین معناست که آلکاتل از یک صفحه نمایش با تراکم 638ppi (پیکسل در اینچ) استفاده نموده که فوق‌العاده به نظر می‌رسد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات