تصاویری از طرح آیفون 6 که گفته می‌شود منبع آن‌ها فاکسکان است فاش شد

یک‌شنبه ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۱۲:۳۳
مطالعه 2 دقیقه
رندرهای افشا شده‌ی جدید آیفون 6 در اندازه‌ی 4.7 اینچی که گفته می‌شود از تامین‌کننده‌ی اصلی قطعات اپل یعنی فاکسکان بدست آمده در یک وب‌سایت چینی منتشر شد. به نظر می‌رسد این رندرها که مقیاس 138 در 67 میلی‌متر را برای این دستگاه ارائه می‌دهند با آنچه حدود یک ماه پیش در مجله‌ی MacFan ژاپن منتشر شد و نیز اندازه‌ی طرح‌های اولیه که هفته‌ی پیش توسط وبلاگ تایوانی AppleCorner  ارائه شد همخوانی داشته باشند.
تبلیغات

 همانند جزئیات ارائه شده در دیگر شایعات و گزارشات، این طرح‌های جدید نیز حکایت از تغییراتی در طراحی دستگاه آیفون 6 دارند که کناره‌های گرد شده، کلید مستطیلی کنترل صدا در سمت چپ و تغییر مکان کلید پاور به قسمت بالا و سمت راست از آن جمله است. همچنین به نظر می‌رسد قرارگیری لوگوی اپل در پشت دستگاه نیز متفاوت از مدل آیفون 5s و مدل‌های پیشین باشد.

از دیگر نکات قابل ذکر طرح‌های ارائه شده، دو بریدگی مربوط به آنتن در پشت دستگاه است که بر اساس آن اپل در آیفون 6 بدنه‌ی پشتی آلومینیومی را بصورت سه‌تکه ارائه خواهد داد. در گزارشی که توسط Mac Otakara در ماه گذشته ارائه شد، ادعا شده است که اپل در آیفون 6 از مشکل شکستگی شیشه موجود در آیفون 5S اجتناب خواهد کرد اما اطمینانی در خصوص شیوه‌ی طراحی جدید آنتن‌های آیفون برای سازگاری با ظاهر جدید وجود ندارد.

Screenshot from 2014-05-11 111238

انتظار می‌رود اپل تا پایان سال جاری میلادی نسبت به معرفی آیفون 6 اقدام کند که البته در گزارش‌های اخیر گفته می‌شود که ممکن است این کمپانی نسخه‌ی 4.7 اینچی آیفون 6 را در آگوست و نسخه‌ی دیگری با اندازه‌ی 5.5 اینچ را در سپتامبر ارائه نماید. علاوه بر صفحه‌نمایش بزرگتر، انتظار می‌رود آیفون 6 از بدنه‌ای با ضخامت کمتر، چیپ پردازشی A8 و دوربین بهبود یافته با استفاده از یکی از تثبیت‌گرهای اپتیکال یا الکترونیکی بهره ببرد. جمع‌بندی شایعات مربوط به آیفون 6 را در مطلبی جداگانه به اطلاع شما رساندیم که مطالعه‌ی آن برای دستیابی به کلیات مشخص شده از آیفون 6 خالی از لطف نخواهد بود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات