iOS از Adobe Flash پشتیبانی می کند

دوشنبه ۲۱ شهریور ۱۳۹۰ - ۱۶:۴۵
مطالعه 2 دقیقه
محصولات Apple با هر دستگاهی که جرات رقابت با محصولات این برند را داشته باشد، به جنگ می پردازند. بنابراین Apple باید محصولات خود را بدون کم و کاست به بازار عرضه کنند. یکی از ایرادات محصولات Apple نداشتن قابلیت مشاهده فایل های فلش در آن است. ولی ظاهرا Apple تصمیم گرفته این مشکل را نیز برطرف کرده و امکان مشاهده فایل های فلش را در iOS ممکن کند. در ادامه اطلاعات بیشتری در مورد نحوه مشاهده فایل های فلش را در iOS مشاهده می کنید.
تبلیغات

بسیاری از تحلیلگران عقیده داشتند که نبود قابلیت مشاهده فایل های فلش در محصولات Apple با عث سقوط این برند خواهد شد. ولی این محصول حتی بدون پشتیبانی از Flash نیز به طور شگفت انگیزی مورد توجه کاربران قرار گرفت. نبود قابلیت مشاهده فایل های فلش برای کاربران کمی آزار دهنده است ولی باعث نمی شود چشم خود را به روی محصولات با کیفیت Apple ببندند.

با بالاگرفتن رقابت بین iOS و Android و رضایت بالای کاربران از Android، کمپانی Apple نیز اکنون تصمیم گرفته قابلیت مشاهده فایل های ویدئویی در iOS را ممکن سازد.

با گسترش HDML5 فایل های ویدئویی در وب سایت ها طرفداران بیشتری پیدا کرده است. اگر دستگاه شما از Adobe Flash پشتیبانی کند، Flash Media Server ویدئو ها را به فرمت قابل مشاهده در دستگاه شما تبدیل می کند. این بدین معناست که کاربران می توانند از همه مزایای Flash بهره ببرند بدون اینکه CPU و باتری دستگاه شما دائما تحت فشار باشد. این ویژگی جذاب، حسادت رقبا را که از روش های قدیمی Decode کردن فایل های فلش استفاده می کنند، بر می انگیزد.

امیدواریم این حرکت هوشمندانه، رضایت طرفداران Apple را جلب کند.

منبع: Maximum PC

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات