آیا سامسونگ در گلکسی نوت 4 از نمایشگر خمیده Youm استفاده خواهد کرد؟

یک‌شنبه ۳۱ فروردین ۱۳۹۳ - ۱۳:۴۱
مطالعه 2 دقیقه
رقابت میان پرچم‌داران تولید‌کنندگان مطرح تلفن‌هوشمند روز به روز پیچیده‌تر و جذاب‌تر می‌شود و هر یک از این کمپانی‌ها در تلاش برای عرضه ویژگی‌های نو و خاص جدیدی در محصولات پیش‌قراول خود هستند. به نظر می‌رسد سامسونگ قصد دارد تا با بکارگیری صفحه‌نمایش خمیده Youm و افزایش زاویه دید از یک جهت به سه جهت، روح تازه‌ای را در پرچمدار جدید سری محصولات محبوب گلکسی نوت خود بدمد.
تبلیغات

چندی پیش، نایب‌رئیس ارشد سامسونگ، یون هان کیل، اعلام کرد که گلکسی نوت 4 سامسونگ از یک فرم فکتور جدید بهره خواهد برد. این سخنان باعث شد تا بسیاری از علاقه‌مندان کنجکاو شوند که نسل بعدی فبلت‌های سامسونگ چه شکل و شمایلی خواهد داشت. حال بنا به گمانه‌زنی‌هایی از کره جنوبی، نسل چهارم گلکسی نوت با یک نمایشگر انعطاف‌پذیر Youm راهی بازار خواهد شد. به نظر می‌رسد که این بار منظور سامسونگ از «انعطاف‌پذیر و خمیده» چیزی مثل گلکسی راوند نباشد و انتظار می‌رود با استفاده از فناوری نمایشگر یوم، سامسونگ موبایل‌هایی با قابلیت انعطاف واقعی که بتوان آن را خم کرد شاهد باشیم.

دیگر ویژگی جذابی که طی شایعه اخیر مطرح شده، این است که گلکسی نوت 4 مجهز به یک نمایشگر سه‌جهته خواهد بود! پیش از این نیز شایعاتی مبنی بر ارائه یک فبلت با نمایشگر سه‌جهته (خمیده در طرفین) توسط سامسونگ مطرح شده بود؛ اما با اخبار جدید این شایعه قوت گرفته است.

سامسونگ اخیراً یک پتنت مربوط به نمایشگرهای خم‌شده در لبه‌ها را ثبت کرده بود که حالا شاید زمان استفاده از آن فرا رسیده باشد.

3sides
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات