نسل جدید تلفن‌هوشمند گلکسی بیم سامسونگ در راه است: پروژکتور داخلی، بدنه فلزی و مشخصات بهتر نسبت به نسل اول

شنبه ۲۴ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۸:۲۹
مطالعه 2 دقیقه
در جریان برگزاری کنگره‌ی موبایل بارسلون در سال 2012 سامسونگ یک تلفن‌هوشمند مجهز به یک پروژکتور را معرفی کرد که گلکسی‌بیم نام داشت. هرچند این ایده بسیار جالب توجه بود، اما استفاده از مشخصات سخت‌افزاری ضعیف و سیستم‌عامل قدیمی در کنار یک بدنه‌ی غول‌پیکر آن را به یک مهره‌ی سوخته تبدیل کرد. براساس اطلاعاتی که از پایگاه‌داده‌ی دولتی چین درز کرده، گویا سامسونگ پس از دو سال درصدد عرضه‌ی نسل جدیدی از این تلفن‌هوشمند است که کد آن SM-G3858 است.
تبلیغات

علاوه بر اطلاعات موجود، تصاویری نیز از این تلفن‌هوشمند منتشر شده که نشان‌دهنده‌ی تعبیه پروژکتور در آن است. همانطور که در تصویر نیز ملاحظه می‌کنید، قسمت بالایی این تلفن‌هوشمند دارای برآمدگی است که نشان‌دهنده‌ی تعبیه لنز برای پروژکتور در این تلفن‌هوشمند است. همچنین علاوه بر پروژکتور، کلیدهای فیزیکی دیگری نیز در بدنه‌ی آن نهفته است که نسل پیشین این تلفن‌هوشمند نیز از آن‌ها بهره برده بود. گویا سامسونگ در این دستگاه از فلز برای قاب آن استفاده کرده است که مطمئنا جلوه‌ای حرفه‌ای به این تلفن‌هوشمند مجهز به پروژکتور داخلی می‌دهد.

مشخصات فنی این تلفن‌هوشمند نیز نشان از پیشرفت در تعبیه سخت‌افزار قدرتمند نسبت به نسل پیشین آن دارد. از جمله‌ی ویژگی‌های این گوشی می‌توان به صفحه‌ی نمایش 4.66 اینچی از نوع WVGA با رزولوشن 800 در 480، اندروید 4.4.2، پردازنده‌ی 4 هسته‌ای با فرکانس کاری 1.2‌گیگاهرتزی در کنار حافظه‌ی رم یک گیگابایتی، امکان اتصال کارت حافظه‌ی میکرو SD در کنار حافظه‌ی داخلی 32 گیگابایتی اشار کرد. همچنین این تلفن‌هوشمند از شبکه‌های مخابراتی TD-SCDMA و GSM پشتیبانی می‌کند. گلکسی بیم جدید ضخامتی برابر با 11.6 میلی‌متر دارد که نسبت به سایر تلفن‌های‌هوشمند این کمپانی ضخیم‌تر است، اما در مقایسه با نسل اول این محصول بسیار باریک‌تر شده است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات