با دانگل Wyse Cloud Connect شرکت Dell، اندروید را روی هر نمایشگری اجرا کنید

شنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۴:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
دستگاه Wyse Cloud Connect دل، برای اولین بار تحت نام پروژه Ophelia در نمایشگاه CES 2013 به نمایش گذاشته شد. این دانگل کوچک به تازگی در وب‌سایت شرکت دل با قیمت 129 دلار ارائه شده است. این دانگل HDMI که سایزی مشابه کروم‌کست گوگل دارد، می‌تواند به یک تلویزیون، پروژکتور و یا مانیتور متصل شده و اندروید 4.1 آبنبات پاستیلی را با رزولوشن 1080p اجرا نماید.
تبلیغات

کابران می‌توانند با اتصال یک کیبرد و موس، از Wyse Cloud Connect همانند هر دستگاه اندرویدی دیگر استفاده کنند. برای نمونه، کاربران می‌توانند به گوگل پلی وصل شده و به تمامی نرم‌افزارها و نیز محتوای سرگرم‌کننده دسترسی داشته باشند. اگرچه این محصول بیشتر به سمت کاربران تجاری گرایش دارد ولی شخصی که مالک یکی از این دانگل‌ها باشد می‌تواند به سادگی نت‌فیلیکس را بر روی آن اجرا کرده و به تماشای آخرین فصل سریال مورد علاقه خود بپردازد. به شکل جالبی، Wyse Cloud Connect برخلاف کروم‌کست، نیازی به منبع برق خارجی نداشته و نیروی مورد نیاز خود را از طریق یک رابط MHL و یا پورت یکپارچه شده‌ی USB تامین می‌نماید و نیازی به باتری نیز نخواهد داشت.

wyse-cloud-connect-usage-625x625

از نظر سخت‌افزاری، دانگل Wyse، یک پردازنده‌ی چند هسته‌ای ARM Cortex-A9 را در کنار یک حافظه رم 1 گیگابایتی در بر دارد. این دستگاه کوچک، از 8 گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی داخلی بهره می‌گیرد که با استفاده از درگاه حافظه microSD می‌توان آن را تا 72 گیگابایت ارتقاء داد. بجز اتصال Bluetooth، این دستگاه می‌تواند از طریق آداپتور وای‌فای 802.11a/b/g/n داخلی خود به اینترنت متصل شود.

البته از آنجایی که این دستگاه، بطور مستقیم کاربران تجاری را هدف بازاریابی خود قرار داده است، Wyse Cloud Connect می‌تواند بعنوان یک کلایت برای چندین پلتفرم دسکتاپ مجازی نظیر Citrix Systems ،Microsoft و VMware عمل نماید. همچنین این دستگاه به برنامه‌های اختصاصی دل برای دسترسی از راه دور مجهز شده است. دل به طور مشخص کاربران تجاری را مورد هدف بازاریابی خود قرار داده است که بطور گسترده به مسافرت پرداخته و نیاز به دسترسی دائم به سیستم کامپیوتری خود در هتل و یا طی نمایشگاه‌های تجاری دارند. نمایندگان دل همچنین معتقدند این دستگاه می‌تواند بعنوان راه‌حل مناسب و ارزان قیمتی در مدارس مورد استفاده قرار گیرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات