استیو مولانکوف، به عنوان مدیر عامل جدید کوالکوم معرفی شد

شنبه ۲۳ آذر ۱۳۹۲ - ۰۰:۱۴
مطالعه 1 دقیقه
استیو مولانکوف، مدیر ارشد عملیاتی سابق شرکت کوالکوم، از امروز به صورت رسمی صندلی مدیر عاملی این شرکت را از آن خود می‌کند. برای جزئیات بیشتر با تغییرات تازه بخش مدیریتی کوالکوم با ما همراه باشید.
تبلیغات

استیو مولانکوف، که تا پیش از این در نقش مدیر ارشد عملیاتی در کوالکام مشغول به کار بود، از امروز جایگزین پائول جاکوبز، مدیر سابق و فرزند بنیان‌گذار کوالکوم، آقای ایروین جاکوبز، خواهد شد. این خبر تقریبا یک روز پس از شایعاتی که از تمایل آمریکایی‌ها به انتخاب استیو مولانکوف برای به عهده گرفتن سمت مدیریت مایکروسافت به جای استیو بالمر، خبر می‌داد، منتشر شد. 

استیو مولانکوف، از سال 1994 تا کنون به عنوان بخشی از دارایی‌های کوالکوم در این شرکت مشغول به فعالیت بوده است که طی دو دهه اخیر، یکی از مهمترین اعضای تیم مدیریتی این شرکت به شمار می‌رفت. وی همچنین در گذشته مدیریت بخش تراشه‌های وایرلس کوالکوم را نیز به عهده داشت. 

اقای مولانکوف از 4 مارچ سال آینده میلادی، سکان‌دار کشتی کوالکام در نقش مدیر عامل را برعهده خواهد گرفت. همچنین پائول جاکوبز، مدیرعامل فعلی نیز، به عنوان رییس هیئت مدیره بر مسند قدرت باقی خواهد ماند.

با این خبر تقریبا مطمئن خواهیم بود که جانشین بالمر، استیو مولانکوف نخواهد بود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات