شایعه: شرکت برادران وارنر و HBO با دیسکاوری ادغام خواهد شد

سه‌شنبه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
بر اساس گزارش‌ها، امکان دارد طی توافقی بسیار بزرگ، تمام محتوای سینمایی و تلویزیونی متعلق به AT&T و Discovery با یکدیگر ادغام شوند.
تبلیغات

یکی از پرحاشیه‌ترین شرکت‌های فعال در حوزه‌ی سرگرمی سینما و تلویزیون، بی‌شک وارنر مدیا است که هر روز گزارش‌های مختلفی از آن به گوش می‌رسد. گویا قرار است شرایط از حالت فعلی  پیچیده‌تر شود. The Verge در گزارشی اشاره داشته است که AT&T قصد دارد با ترکیب تمام استودیوها و شبکه‌های خود با محتوای تلویزیونی متعلق به دیسکاوری، یک غول بزرگ سرگرمی برای نبرد جدی‌تر با دیزنی پلاس و نتفلیکس به وجود بیاورد. بسیاری از اعضای برادران وارنر از شنیدن این خبر به‌شدت تعجب کرده‌اند و به نظر می‌رسد از شرایط به‌وجودآمده رضایت چندانی ندارند.

جالب اینجا است که AT&T در سال ۲۰۱۸ خرید عظیم و ۸۵ میلیارد دلاری شرکت اصلی تایم وارنر را به سرانجام رساند و صاحب تعداد بسیار زیادی از استودیوهای فیلم‌سازی و شبکه‌های تلویزیونی شد؛ در نتیجه کسی انتظار نداشت سران AT&T به این زودی سراغ یک قرارداد گسترده‌ی دیگر بروند. اکنون HBO Max و Discovery Plus با وجود آن‌که در گروه موفق‌ترین سرویس‌های استریم آنلاین قرار نمی‌گیرند، مخاطب‌های خود را دارند. پس فرض کنید چه اتفاقی رخ می‌دهد اگر تمام محتوای سینمایی و تلویزیونی متعلق به AT&T و دیسکاوری به‌صورت یکپارچه فقط از HBO Max پخش شوند.

مقاله‌های مرتبط:

    AT&T در دنیای سینما و تلویزیون صاحب شبکه‌هایی همچون HBO،اCartoon Network،اTBS،اTNT و برادران وارنر است. HGTV،اFood Network و TLC از جمله شبکه‌های متعلق به دیسکاوری به شمار می‌آیند. بسیاری از شبکه‌های نام‌برده کابلی هستند و همه می‌دانند که شرکت‌ها اکنون بیشتر می‌خواهند به سمت سرمایه‌گذاری در شبکه‌های آنلاین بروند.

    اگر این قرارداد عظیم امضا شود و HBO Max حکم تنها خانه‌ی آنلاین تمامی سریال‌ها، برنامه‌های تلویزیونی و فیلم‌های متعلق به AT&T و دیسکاوری را پیدا کند، یک غول سرگرمی شکل می‌گیرد که توان مقابله با نتفلیکس و دیزنی خواهد داشت. در همین حین تغییرات داخلی در HBO و برادران وارنر با سرعتی بیشتر از گذشته، جلو می‌رود و مشخص نیست وارنر مدیا که طی سال‌های اخیر فیلم‌سازهای زیادی را عصبانی کرده، در آینده قرار است چه چهره‌ای داشته باشد.

    تبلیغات
    داغ‌ترین مطالب روز

    نظرات

    تبلیغات