Self Financial: محتوای اپل تی وی پلاس محبوب‌تر از نتفلیکس است

چهارشنبه ۲۵ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
طبق تحقیقات Self Financial، از نظر کاربران محتوایی که روی سرویس اپل تی وی پلاس قرار گرفته، محبوب‌تر از محتوای دیگر سرویس‌ها مانند نتفلیکس و اچ‌بی‌او مکس است.
تبلیغات

بر اساس تحقیقات، سرویس پخش فیلم و سریال +Apple TV محتوای محبوب‌تری در مقایسه با سرویس‌هایی مانند نتفلیکس، اچ‌بی‌او مکس، پرایم ویدئو، دیزنی پلاس و هولو دارد. این تحقیقات توسط سازمان Self Financial و با کمک اطلاعات کسب‌شده از IMDB در آمریکا انجام شده است.

طبق این تحقیقات، محتوای اپل تی وی پلاس در IMDB امتیاز بالاتری دریافت کرده و میانگین امتیاز تولیدات این سرویس ۷٫۲۴ است. در حال حاضر حدود ۷۰ برنامه مختلف روی اپل تی وی پلاس پخش می‌شود.

۸۶ درصد از عناوین اپل تی‌وی پلاس توانسته‌اند عملکردی خوب و عالی داشته باشند؛ تعداد این برنامه‌ها به ۶۵ عنوان می‌رسد.

سرویس پخش فیلم و سریال اپل محتوای 4K HDR بیشتری در مقایسه با HBO MAX دارد و میانگین امتیاز کیفیت آن‌ها در IMDB،ا۷٫۱۳ است. این نوع محتوا در نتفلیکس میانگین امتیاز ۶٫۹۴، در دیزنی پلاس ۶٫۶۳ و در HBO Max ۷٫۰۱ را کسب کرده‌اند.

جانت دیپانی، از تحلیلگران این حوزه، به این موضوع اشاره کرده است که اپل سعی دارد کیفیت را هدف اول خود قرار بدهد که همین موضوع برگ برنده این شرکت به‌حساب می‌آید و تفاوت اصل اپل تی وی پلاس و دیگر سرویس‌های پخش فیلم است. به گفته دیپاتی، اپل همین کیفیت را در ساخت محصولات فیزیکی خود هم به کار می‌برد و تمرکز این شرکت همیشه روی ساخت محصولات بسیار باکیفیت بوده است.

در این تحقیقات به بررسی امتیاز محتوای مختلفی که در سبک‌های گوناگون ساخته شده‌اند هم اشاره شده است. به گزارش 9to5mac، مستند Tiny World که تنها برای سرویس اپل تی وی ساخته شده، توانسته است امتیاز ۹ در IMDB کسب کند؛ اما امتیاز کلی دسته مستند‌ها به‌واسطه عرضه شدن مستندی به نام Greatness Code که امتیاز ۴٫۵ دریافت کرده، پایین آمده است.

در ادامه جدولی را مشاهده می‌کنید که امتیاز ژانرهای مختلف در سرویس‌های استریم فیلم و سریال را نشان می‌دهد:

مقایسه اپل تی وی پلاس با نتفلیکس

در طول سال‌های گذشته سرویس اپل تی وی پلاس عناوینی عرضه کرده است که حتی جایزه‌ دریافت کرده‌اند. محتوای تولیدشده توسط اپل در مجموع نامزد دریافت ۳۴۵ جایزه شده‌اند که از این تعداد ۹۱ جایزه دریافت کرده‌اند. از جمله جایزه‌های معروف این سرویس می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • برگزیده‌‌ی منتقدان
  • مستند برگزیده‌‌ی منتقدان
  • NAACP
  • پیبادی 
  • گلدن گلوب

برای مشاهده کامل نتیجه‌ی این تحقیقات می‌توانید به وب‌سایت Self مراجعه کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات