اشتباه عجیب سونی؛ انتشار یک فیلم به‌جای تریلر آن در یوتیوب

شنبه ۱۶ تیر ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
کمپانی سونی به اشتباه نسخه‌ی کامل فیلم Khali the Killer را به جای تریلر در یوتیوب آپلود کرد که از این‌رو این کمپانی ژاپنی با مشکلات متعددی روبرو شده است.
تبلیغات

در هفته‌ی گذشته سونی پیکچرز کل فیلم Khali the Killer را در کانال یوتیوب خود آپلود کرد. سونی قصد داشت تا یک تریلر از این فیلم را پخش کند تا مقدمه‌ی کمپین تبلیغاتی مناسبی برای اکران آن در اواخر آگوست امسال باشد؛ اما با یک اشتباه، ورق برگشت و فیلم کامل به‌صورت رایگان در اختیار کاربران قرار گرفت.

فیلم Khali the Killer یک درام جنایی به نویسندگی و کارگردانی جان متیوز است. طبق خبرهای سینمایی، داستان فیلم درباره‌ی یک قاتل به‌نام Khali از شرق لس‌آنجلس است که تصمیم به بازنشستگی می‌گیرد؛ اما به دلیل تأمین مخارج بیماری مادربزرگ خود مجبور می‌شود که برای آخرین بار، دست به یک جنایت دیگر بزند. ماجرا برای این قاتل با بازی ریچارد کابرل برخلاف گذشته به‌سادگی پیش نمی‌رود و آدمکش حرفه‌ای اسیر عشق دختری می‌شود که باید وی را به قتل برساند. Khali حالا بر سر دوراهی سختی قرار گرفته است و باید تصمیم مهمی بگیرد.

سونی و تریلر فیلم خالی قاتل

فیلم خالیِ قاتل، ازنظر سایت IMBD رتبه چشم‌گیری ندارد و بازیگر نقش اول آن ریچارد کابرلر در فیلم‌های End of Watch و Paranormal Activity و چند فیلم دیگر تجربه بازیگری داشته که رتبه آن‌ها نیز کمتر از عدد ۸ است؛ با این‌ حال با نمایش کامل فیلم با زمان یک ساعت و ۳۰ دقیقه در یوتیوب که تنها ۶ ساعت طول کشید و به‌سرعت نیز از کانال حذف شد، به تعداد ۱۱۰۰۰ بار دیده شد. این موضوع نشان از جایگاه و قدرت استریم آنلاین و خدمات ویژه‌ی آن دارد. اشتباه سونی ابتدا توسط چند ‌وب‌سایت دیده شد و قبل از حذف فیلم توسط این شرکت، چندین اسکرین‌شات از آن در کانال یوتیوب، ثبت شد.

انتشار ناخواسته‌ی فیلم قبل از اکران، مشکل عجیب و سختی را برای تهیه‌کنندگان ایجاد کرده، هم‌اکنون نیز صفحه‌‌ی فیلم خالیِ قاتل در یوتیوب بدون هیچ توضیح و خبری است. احتمالاً همین برنامه‌ی تبلیغات و انتشار تریلر فیلم باعث شده که با یک اشتباه فیلم اصلی به‌جای تریلر روی یوتیوب آپلود شود؛ البته سؤالات در مورد چرایی این داستان از سمت سونی بی‌پاسخ‌ مانده است، ولی این اشتباه ساده می‌تواند برای سونی هزینه‌های مالی و شکست در اکران سینمایی فیلم خالیِ قاتل را در پی داشته باشد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات