زومجی: بهترین فیلم های باکس آفیس؛ «ترمیناتور: جنسیس» از جایگاه سوم شروع کرد!

دوشنبه ۱۵ تیر ۱۳۹۴ - ۲۲:۳۰
مطالعه 1 دقیقه
آرنولد پس از سال‌ها دوباره در قالب ربات معروف ترمیناتور بازگشته تا خاطرات ما را با مجموعه‌ی محبوب ترمیناتور زنده کند. اما آیا در اولین هفته‌ی اکران Terminator Genisys موفق بوده است؟ زومجی طبق معمول، به بررسی وضعیت فیلم‌های هفته باکس‌آفیس و معرفی جدیدترین آثار سینمایی پرداخته است.
تبلیغات

این هفته در میان مهم‌ترین تازه‌اکران‌شده‌ها، «مجیک مایک» (Magic Mike) از کمپانی برادران وارنر و «ترمیناتور: جنسیس» از کمپانی پارامونت پیکچرز را داشتیم که هر دو در رسیدن به رقم‌های پیش‌بینی‌شده‌شان شکست خوردند و در طول روزهای جمعه تا یک‌شنبه به ترتیب ۱۲ میلیون و ۲۸.۷ میلیون دلار در امریکا و کانادا فروختند. از این دو فیلم که در روز چهارشنبه دوره‌ی اکران‌شان را شروع کرده بودند، انتظار می‌رفت در تعطیلاتِ آخرهفته چیزی بین ۵۰ تا ۶۰ میلیون دلار کسب کنند. اما در عوض، «ترمیناتور: جنسیس» در طول پنج روز به رقم ۴۴.۲ میلیون دلار دست یافت و «مجیک مایک» نیز ۲۷.۱ میلیون دلار به جیب زد.

برای مطالعه‌ی کامل باکس‌آفیس این هفته، به زومجی مراجعه کنید.

اگر به رویدادهای مرتبط با بازی و سرگرمی علاقه‌مند هستید به زومجی سر بزنید. شما همچنین می‌توانید آخرین رخدادهای زومجی را از صفحه‌ی اینستاگرام زومجی دنبال کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات