نسخه‌ی جدید پونیشا عرضه شد

چهارشنبه ۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۲:۴۵
مطالعه 2 دقیقه
پونیشا که یکی از محبوب‌ترین وب‌سایت‌های ایرانی برای برون‌سپاری کارها است، به‌تازگی از نسخه‌ی جدید خود رونمایی کرده است.
تبلیغات

پونیشا کسب‌وکاری است که به‌راحتی ‌می‌توان آن را با کلمه‌ی برون‌سپاری معرفی کرد. پونیشا از سال ۱۳۹۰ در حال فعالیت است و تیرماه ۱۳۹۶ نسخه‌ی جدیدی از سایتش ارائه کرد.

پونیشا مانند یک بوک‌مارک ساده عمل می‌کند. فریلنسر می‌تواند رزومه و نمونه کارهایش را به پروفایل خود اضافه کند. جزئیات نمونه کارها و رزومه در صفحات داخلی پروفایل فریلنسر نمایش داده می‌شود. کارفرما نیز پروژه‌ی خود را در پونیشا تعریف می‌کند؛ سپس پونیشا پروژه‌ها را برای فریلنسرها می‌فرستد و علاقه‌مندان را به شما معرفی می‌کند.

سایت قبلی پونیشا محدودیت‌های بسیاری برای توسعه، ارتقا و اضافه کردن قابلیت‌هایی که کاربر درخواست می‌کرد داشت.  نسخه‌ی جدید تماما از نو و با زبان و ساختار برنامه‌نویسی جدید نوشته شده است.

پونیشا

قابلیت‌های جدید در نسخه‌ی جدید پونیشا

  •  گفتگوی آنلاین، ارسال پیشنهاد، میز کار، آپلود فایل، فهرست پروژه‌ها، پروفایل کاربر و خیلی موارد دیگر از نو طراحی شده است تا تجربه کاربری بی‌نظیری برای شما به وجود آورد.
  •  خیلی از مشکلات موجود رفع و امکانات زیادی به پونیشا اضافه شده است که به شما کمک می‌کند درآمد بیشتری از پونیشا کسب کنید یا پروژه خود را با راحتی بیشتری برون‌سپاری کنید.
  •   در این تغییرات همه فریلنسرها تعدادی پیشنهاد رایگان در ماه دریافت خواهند کرد و کارفرمایان می‌توانند برای یک پروژه، بیشتر از یک فریلنسر انتخاب کنند.

 (لیست جزئی‌تر تغییرات نسخه‌ی جدید پونیشا)

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات