اولین تلفن ویندوز فونی با برند جدید ویندوز رویت شد

دوشنبه ۲۴ شهریور ۱۳۹۳ - ۰۹:۳۹
مطالعه 2 دقیقه
همانطور که پیش از این در زومیت خواندید، شواهد نشان می‌دهند که مایکروسافت در تلاش است تا برند جدید ویندوز را جایگزین ویندوز فون کند. گفته می‌شود این اتفاق تا پیش از تعطیلات پایان سال میلادی انجام خواهد شد.
تبلیغات

از زمان روی کار آمدن ساتیا نادلا، مایکروسافت روی یکپارچگی بیشتر تمرکز کرد و تلاش کرد تا سرویس‌های مختلف این شرکت به تقویت یکدیگر کمک کنند. شواهد نشان می‌دهند که در همین راستا مایکروسافت قصد دارد تا ویندوز فون را به ویندوز تغییر دهد. ویندوز همان نامی است که همه مردم با آشنا هستند.

آنچه در تصویر مشاهده می‌کنید تلفنی از My Go است که شاید اولین تلفن ساخته شده با لوگو و برند ویندوز باشد. این تصاویر در وب‌سایت خود My Go رویت شده‌اند. ظاهرا این شرکت قصد دارد یک تلفن ۴.۷ اینچی مبتنی بر ویندوز را با نام GoFone GF47W روانه بازار کند.

پیش از این نیز اچ‌تی‌سی نسخه‌ی ویندوز فونی HTC One M8 را با نام M8 for Windows معرفی کرد در صورتی که انتظار می‌رفت نام آن همچون تلفن‌های ویندوزی قبلی این شرکت با نام M8 for Windows Phone عرضه شود. اما اچ‌تی‌سی لوگو و برند ویندوز را براساس استانداردهای جدید مایکروسافت در پشت تلفن خود قرار نداده است.

مایکروسافت با تغییر نام ویندوز فون به ویندوز قصد دارد تا ویندوز RT را نیز با سیستم‌عامل موبایل خود یکی کرده و بیش از پیش به یکپارچه‌سازی پلتفرم ویندوز کمک کند. به این ترتیب سیستم‌عامل ترکیبی ویندوز فون و ویندوز RT که از این پس با نام ویندوز شناخته خواهد شد بر روی تلفن‌های هوشمند و تبلت‌ها قابل اجرا خواهد بود و تمام اپلیکیشن‌های هر دو پلتفرم برای هر دو شاخه‌ی محصولات موبایل در دسترس قرار می‌گیرند.

گفته می‌شود مایکروسافت حتی قصد دارد تا نام نوکیا را از تلفن‌های سری لومیا حذف کند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات