تماشا کنید: بزرگ‌ترین آیفون جهان به ارتفاع ۲ متر که واقعاً کار می‌کند!

شنبه ۳ تیر ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۵
مطالعه 1 دقیقه
بزرگترین آیفون جهان
یوتیوبر خلاق، متیو بیم، بزرگ‌ترین آیفون جهان را ساخته است. این دستگاه ابعاد بسیار بزرگی دارد و برنامه‌ها و حتی دکمه‌های آن به‌درستی کار می‌کنند.
تبلیغات

برای بسیاری از ما استفاده از گوشی‌های هوشمند با نمایشگر بزرگ بسیار جذاب است. برنامه‌هایی مثل شبکه‌های اجتماعی و ابزارهای ویرایش عکس و ویدئو روی نمایشگرهای بزرگ عملکرد بهتری دارند و تماشای محتوا در ابعاد بزرگ‌تر لذت‌بخش‌تر است.

به‌هر‌حال، اگر تصور می‌کنید ابعاد نمایشگر آیفون ۱۴ پرو مکس اپل خیلی بزرگ است، باید اشاره کنیم یوتیوبری خلاق اخیراً نمونه‌ای بسیار بزرگ از آيفون را تولید کرده است که آیفون ۱۴ پرو مکس درکنار آن اصلاً به‌چشم نمی‌آید.

متیو بیم آیفون بزرگی به‌ ارتفاع حدود دو متر ساخته است که همه‌ی امکاناتش مثل نمونه‌های معمولی کار می‌کند؛ البته این دستگاه آیفونی واقعی نیست. بیم درواقع پنل لمسی تلویزیون را به مک مینی متصل کرده است و ازطریق شبیه‌ساز، همه‌ی برنامه‌ها و عملکردهای آیفون را در ابعاد بسیار بزرگ‌تر نمایش می‌دهد.

همه‌چیز در آیفون غول‌پیکر متیو بیم به‌خوبی کار می‌کند و حتی دکمه‌های آن نیز عملکردهای خود را به‌درستی انجام می‌دهند. یوتیوبر معروف، MKBHD، سری به این آیفون بزرگ زده است که ویدئو آن را درادامه مشاهده می‌کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات