احتمال رونمایی ایرپاد ۳ در رویداد Unleashed قوت گرفت

چهارشنبه ۲۱ مهر ۱۴۰۰ - ۱۸:۲۰
مطالعه 2 دقیقه
به‌گفته یکی از افشاگران، اپل نسل سوم ایرپاد استاندارد را در رویداد معارفه مک‌بوک پرو رونمایی خواهد کرد. طراحی ایرپاد یادشده احتمالا مشابه ایرپاد پرو خواهد بود.
تبلیغات

تاکنون، شایعات ضدونقیضی درباره نسل سوم ایرپاد استاندارد منتشر شده است. در ابتدا، تصور می‌شد اپل هدفون بی‌سیم یادشده را در‌کنار آیفون ۱۳ و اپل واچ سری ۷ رونمایی خواهد کرد؛ اما همان‌طور‌که می‌دانید، این اتفاق نیفتاد و غول دنیای فناوری معرفی ایرپاد جدید را به زمان دیگری موکول کرد. اکنون، گفته می‌شود این محصول بخت زیادی برای حضور در رویداد Unleashed اپل خواهد داشت؛ رویدادی که گمان می‌رود کانون توجه اپل بر معرفی نسل جدید مک مینی و مک‌بوک پرو معطوف باشد.

گفتنی است رویداد مذکور دوشنبه، ۲۶ مهر، ساعت ۲۱:۳۰ به‌صورت مجازی و از‌پیش‌ضبط‌شده برگزار خواهد شد. افشاگری با نام کاربری WeiboPandaIsBald خاطرنشان می‌کند که اپل، تنها قصد ندارد این رویداد را به کامپیوترهای مک اختصاص بدهد؛ بلکه این احتمال وجود دارد که معرفی جدیدترین محصول صوتی اپل (ایرپاد ۳) را نیز شاهد باشیم.

نسل سوم ایرپاد می‌تواند نخستین تغییر درخورتوجه در این خانواده از هدفون‌های کاملا بی‌سیم اپل از زمان ایرپاد پرو در سال ۲۰۱۹ باشد. ایرپاد جدید جایگزین ایرپاد نسل دوم فعلی می‌شود و طراحی به‌روز‌شده‌ای دارد که در‌حقیقت بر مؤلفه‌های طراحی ایرپاد پرو استوار خواهد بود. بااین‌حال، انتظار می‌رود ایرپاد ۳ از برخی قابلیت‌های پیش‌رفته‌تر نظیر حذف نویز فعال بی‌بهره بماند.

تاکنون، تصاویری از کیس و شاسی هدفون‌ بعدی اپل منتشر شده است که از طراحی متناسب با شایعات حکایت می‌کنند. تصاویر مذکور ایرپاد ۳ را با ساقه کوتاه‌تر و مجهز به پدهای سیلیکونی نشان می‌دهد. درحال‌حاضر، نسل دوم ایرپاد مبتنی‌بر شارژ سیمی با قیمت ۱۵۹ دلار فروخته می‌شود؛ درحالی‌که نسخه‌ی دارای کیس شارژ بی‌سیم ۱۹۹ دلار و نسخه‌ی پرو ۲۴۹ دلار قیمت دارد.

شواهد نشان می‌دهد قیمت ایرپاد ۳ ممکن است بین این سه محصول باشد و همین امر احتمالا به فروش درخورتوجه آن منجر خواهد شد. درباره ایرپاد پرو، گفته می‌شود از قابلیت ردیابی تناسب‌اندام پشتیبانی خواهد کرد و ممکن است طراحی جمع‌وجوری مشابه هدفون‌ بیتس استودیو بادز داشته باشد.

گزارش‌های قبلی حاکی از آن بودند که دومین رویداد اصلی اپل برای پاییز بر کامپیوترهای و آیپدهای جدید متمرکز است. در کمال تعجب، اپل در رویداد سپتامبر آیپد مینی و آیپد نسل ۹ را رونمایی کرد و با این کار اجازه داد رویداد آینده Unleashed کاملا روی مک‌ها متمرکز شود. پیش‌بینی می‌شود مک‌بوک پرو جدید در دو مدل ۱۴ و ۱۶ اینچی و با تراشه M1X و طراحی جدید و نمایشگر مینی LED رونمایی شود که ظاهرا از قابلیت پروموشن نیز برای ارائه محتوای ۱۲۰ هرتزی پشتیبانی می‌کند.

برای مطالعه‌ تمام مقالات مرتبط با ایرپاد به این صفحه مراجعه کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات