ساعت جی پلاس GPlus روی مچ دست

این اولین ساعت هوشمند جی پلاس است

دوشنبه ۱۲ تیر ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۳مطالعه 4 دقیقه
اولین ساعت هوشمند جی پلاس چه قابلیت‌هایی دارد؟ زومیت در ادامه ساعت جی پلاس را زیر ذره‌بین می‌برد.
تبلیغات

بسیاری از ما جی پلاس را با تلویزیون و لوازم خانگی می‌شناسیم، اما این برند ایرانی گوشی و ساعت هوشمند نیز به بازار عرضه می‌کند. اولین ساعت هوشمند جی پلاس یک میلیون و ۴۰۰ هزار تومان قیمت دارد و زومیت در ادامه نگاهی به این محصول می‌اندازد.

ساعت هوشمند جی پلاس در مدل ۴۴ میلی‌متری روانه‌ی بازار شده و با وزن ۶۲ گرمی کمی سنگین‌تر سایر ساعت‌های هوشمند بازار است. استفاده از بدنه‌ی فلزی، تأثیر به‌سزایی روی افزایش وزن ساعت گذاشته است.

تماشا در یوتیوب

ساعت جی پلاس نمایشگر ۱٫۲۸ اینچ LCD با وضوح ۲۴۰ در ۲۴۰ پیکسل دارد که تراکم پیکسلی‌اش هم‌سطح با ساعت‌های رده‌بالا نیست،‌ اما نباید فراموش کنیم با محصولی طرف هستیم که قیمتش به یک میلیون و ۴۰۰ هزار تومان می‌رسد. وقتی درباره‌ی چنین محصولی حرف می‌زنیم، باید انتظاراتمان را تعدیل کنیم.

ساعت جی پلاس GPlus نمای نزدیک روی میز

نور نمایشگر ساعت جی پلاس به حدی است که می‌توان محتویات صفحه را در زیر نور معمولی مشاهده کرد، اما اگر ساعت را زیر نور مستقیم آفتاب بگیرید کمی اذیت خواهید شد. ساعت جی پلاس از قابلیت Raise to Wake پشتیبانی می‌کند؛ بدین ترتیب وقتی مچ دست خود را بالا بگیرید، نمایشگر به‌مدت پنج ثانیه روشن خواهد شد. این مدت‌زمان را می‌توان در بخش تنظیمات تغییر داد.

ساعت جی پلاس بدنه‌ی با کیفیت فلزی با گواهی IP68 دارد و دربرابر نفوذ آب و گردوغبار از خود مقاومت نشان می‌دهد. بند ساعت از نوع سیلیکونی است و پوست را اذیت نمی‌کند.

ساعت جی پلاس GPlus روی میز

نمایشگر ساعت جی پلاس ممکن است برای مچ‌های باریک بیش‌از‌حد بزرگ باشد، اما بند محصول به حفره‌های زیادی مجهز است تا بتوان ساعت را محکم کرد. ساعت جی پلاس با سایر بندهای ۲۲ میلی‌متری موجود در بازار سازگار است و مکانیزم ساده‌ای برای تعویض بند دارد.

ساعت جی پلاس طراحی مینیمال و ساده‌ای دارد و صرفاً به یک دکمه مجهز شده که در سمت راست نمایشگر قرار گرفته است. با یک بار فشردن دکمه، نمایشگر روشن می‌شود و اگر دکمه را مجدداً فشار دهید نمایشگر خاموش خواهد شد. وقتی وارد اپلیکیشن شوید، دکمه‌ی کناری ساعت جی پلاس در نقش دکمه‌‌ی بازگشت‌به‌عقب ظاهر می‌شود.

نمای کناری ساعت جی پلاس GPlus

یکی از قابلیت‌های جذاب در ساعت‌ها و مچ‌بند‌های هوشمند، پشتیبانی از امکان پاسخ به تماس و پیامک است. ساعت جی پلاس با کمی محدودیت از این دو قابلیت پشتیبانی می‌کند.

وقتی فردی با گوشی شما تماس بگیرد، می‌توانید ازطریق ساعت تماس را ببینید یا قطع کنید؛ اما از آنجا که ساعت جی پلاس میکروفون و اسپیکر ندارد، نمی‌توانید با آن مکالمه کنید. امکان مشاهده‌ی پیام‌ در ساعت جی پلاس وجود دارد؛ اما این ساعت از ایموجی پشتیبانی نمی‌کند.

اپلیکیشن موبایل ساعت جی پلاس GPlus

ساعت جی پلاس پنج واچ‌فیس مختلف دارد و می‌توانید ازطریق اپلیکیشن‌ موبایلی، واچ‌فیس‌های دیگری نیز دانلود کنید. اپلیکیشن را می‌توان از طریق اسکن کد QR در جعبه دانلود کرد.

ساعت جی‌پلاس به حسگر سنجش اکسیژن خون، حسگر ضربان قلب و حسگر حرکتی مجهز است. حسگر سوم باعث می‌شود ساعت به‌صورت خودکار دویدن را تشخیص دهد. این ساعت به‌طور کلی از ۱۲ حالت ورزشی نظیر دوچرخه‌سواری و تردمیل و تنیس و فوتبال پشتیبانی می‌کند و داده‌هایی مثل مدت‌زمان ورزش و ضربان قلب را ارائه می‌دهد.

بخش پشتی ساعت جی پلاس GPlus

ساعت هوشمند جی پلاس همچنین قابلیت‌های دیگری مثل کنترل دوربین، کنترل پخش موسیقی، ردیابی گوشی موبایل، پایش خواب، نمایش آب‌و‌هوا، پایش عادت‌ ماهانه و محاسبه‌ی کالری و گام‌شمار دارد. عمر باتری ساعت جی پلاس در استفاده‌ی روزمره تا ۱۰ روز است. شارژ کامل در ۲٫۵ ساعت انجام می‌شود.

ساعت هوشمند جی پلاس با اندروید ۵ به بالا سازگاری دارد و هم‌اکنون در بازار ایران قابل‌تهیه است.

اگر به مشاهده‌ی جدیدترین ویدیوهای حوزه‌ی فناوری و بررسی و آموزش علاقه‌مندید، کانال زومیت را در یوتیوب سابسکرایب کنید.

داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات