رولزرویس فانتوم Tranquillity معرفی شد

چهارشنبه ۱۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۹
مطالعه 2 دقیقه
رولزرویس به‌تازگی نسخه‌ای خاص از مدل فانتوم را معرفی کرده که تعریف جدیدی از لوکس بودن را نمایش می‌دهد.
تبلیغات

شرکت رولزرویس در ژنو نمونه‌های منحصربه‌فردی را به نمایش گذاشته که ستاره بی چون‌وچرای آن‌ها، مدل فانتوم Tranquillity است. به‌عنوان عضوی از مجموعه تنها ۲ نمونه تولیدشده با فاصله بین محور بلند‌تر، نام این خودرو از حس آرامش رضایت بخش آن گرفته شده است. در داخل کابین از عناصر مختلفی از جمله ماسک X-Ray استفاده‌شده در فضاپیمای Skylark بریتانیا و خود فضاپیما، ماهواره‌های مسافری ناسا و قسمت تاریک و روشن ماه الهام گرفته شده است.

رولزرویس فانتوم Tranquillity

داشبورد این خودرو از جنس فولاد ضدزنگ، طلای ۲۴ عیار و آلومینیوم استفاده شده در صنایع هوایی ساخته شده و در دو رنگ سفید Arctic یا چرم خاکستری Selby قابل سفارش است. همانند سایر نمونه‌های رولزرویس، توجه به جزئیات و حس لوکس بودن در اولویت قرار گرفته و مالک خودرو حداقل هفته‌ها وقت نیار دارد تا بتواند تمام جزئیات با ارزش به‌کار رفته در خودرو را کشف کند.

رولزرویس فانتوم Tranquillity
رولزرویس فانتوم Tranquillity
رولزرویس فانتوم Tranquillity
رولزرویس فانتوم Tranquillity

جدای از این نمونه منحصر‌به‌فرد فانتوم، رولزرویس نسخه‌ای با نام Black Badge version را هم از خودروهای Ghost و Wraith در ژنو به‌نمایش گذاشته است. علاوه‌بر این رولزرویس ۲ مدل خاص دیگر را هم معرفی خواهد کرد؛ کالینان Genève و داون Genève. هنوز هیچ عکسی از این دو نمونه منتشر نشده، اما از آنجایی که این نسخه اولین مدل کلکسیونی از کالینان خواهد بود، باید منتظر یک نسخه خاص باشیم. در این نمونه آپشنی با نام The Hosting Service وجود دارد که در قسمت پشتی خودرو قرار گرفته و برای پذیرایی از مهمانان استفاده خواهد شد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات