رودست به استیم دک؛ این کنسول دستی جدید به SteamOS مجهز است

پنج‌شنبه ۲۱ دی ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۷
مطالعه 2 دقیقه
کنسول دستی Ayaneo Next Lite سفید در دست زن
کنسول دستی Ayaneo Next Lite با سیستم‌عامل SteamOS رونمایی شد تا تجربه‌ی روان‌تری را برای کاربر در اجرای بازی‌ها ایجاد کند.
تبلیغات

نمایشگاه CES 2024 دست گیمرها را با محصولات مختلف پُر کرد و حالا نوبت به Ayaneo رسیده است که در رنسانس بازی‌های کامپیوتری و موفقیت استیم دک نقش مؤثری ایفا کند. براساس بیانیه رسمی Ayaneo، این شرکت کنسول دستی خود را با نام Ayaneo Next Lite معرفی کرد که سیستم ‌عامل SteamOS دارد.

سایر رقبای استیم دک تمایل به استفاده از ویندوز یا رابط کاربری سفارشی خودشان را دارند و استفاده از SteamOS ولو که باعث تجربه روان در استفاده از استیک دک می‌شود را نادیده می‌گیرند؛ اما حالا متخصصان شرکت آیانئو رویکرد متفاوتی را در پیش گرفته‌اند.

کنسول دستی Ayaneo Next Lite سفید در دست زن آسیایی
کنسول دستی Ayaneo Next Lite مشکی در دست زن درحال بازی

کنسول دستی آیانئو Next Lite همراه با SteamOS ازپیش نصب‌شده به‌عنوان رابط اصلی روی سیستم دردسترس قرار می‌گیرد و بدین ترتیب راه‌اندازی و اجرای انواع بازی‌های موجود در Steam را در کنسول آسان می‌کند. هدف آیانئو از اجرای این ایده، تقویت ارزش خرید کنسول دستی جدیدش به‌نظر می‌رسد.

درحالی که تاریخ عرضه رسمی و قیمت کنسول بازی جدید آیانئو هنوز مشخص نیست؛ اما می‌دانیم که دستگاه نمایشگر ۷ اینچی، باتری ۴۷ وات‌ساعتی، موتورهای خطی محور X، طراحی ارگونومیک و جوی‌استیک‌های مشابه کنسول دستی آیانئو Next دارد.

در اطلاعیه رسمی آیانئو همچنین، به این موضوع اشاره شده است که کنسول دستی Next Lite با سورپرایزهای غیرمنظره و هیجان‌انگیزی برای گیمرها راه‌اندازی می‌شود. بنابراین باید در تاریخ ۲۱ دی ساعت ۶ منتظر آن بمانیم.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات