زومجی: ۲۵ بازی بزرگ سال ۲۰۱۶ که بی‌صبرانه منتظر عرضه آنها هستیم

دوشنبه ۲۱ دی ۱۳۹۴ - ۰۲:۰۰
مطالعه 1 دقیقه
از مافیا ۳ و هیتمن جدید گرفته تا نسخه‌ی جدید سری خاطره‌انگیز Doom نشان می‌دهند که سال ۲۰۱۶، سال پرباری برای بازی‌های ویدیویی است. زومجی در مقاله‌ای به ۲۵ بازی بزرگ و موردانتظار سال ۲۰۱۶ میلادی پرداخته است.
تبلیغات

از همین حالا می‌توان پیش‌بینی کرد که ۲۰۱۶ تبدیل به یک سال رویایی برای بازیکن‌ها می‌شود؛ کافی است به فهرست بازی‌های زیر نگاهی بیندازید تا این ادعا را تایید کنید. اتفاقا حالا که چند روز از شروع سال میلادی جدید می‌گذرد بد نیست نگاهی به موردانتظارترین بازی‌های امسال داشته باشیم. ما در فهرست زیر نام بازی‌هایی را که بیش از همه منتظرشان هستیم ذکر کرده‌ایم؛ شاید بازی‌هایی مثل Overwatch و XCOM 2 یا World of Warcraf: Legion نیز می‌توانستند در این لیست حضور داشته باشند، اما به نظر ما ۲۵ بازی این فهرست مهمتر از سایرین هستند. از سوی دیگر بازی‌هایی مانند Titanfall 2 و Cyberpunk 2077 و حتی شماره‌ی جدید Call of Duty ممکن است امسال عرضه شوند، ولی چون تاریخ انتشار آنها هنوز به تایید رسمی نرسیده است در فهرست زومجی جای نگرفته‌اند.

برای مشاهده مطلب ۲۵ بازی بزرگ سال ۲۰۱۶ که بی‌صبرانه منتظر عرضه آنها هستیم به زومجی مراجعه کنید.

اگر به اخبار بازی و سرگرمی علاقه‌ دارید، به زومجی سر بزنید. شما همچنین می‌توانید آخرین رخدادهای زومجی را از صفحه‌ی  اینستاگرام زومجی دنبال کنید. با کانال رسمی زومجی در تلگرام هم می‌توانید هر جا و هر لحظه از داغ‌ترین مطالب زومجی مطلع شوید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات