تماشا کنید:رقابت جیپ گرند چروکی SRT با هواپیمای SA1100

پنج‌شنبه ۴ آذر ۱۳۹۵ - ۲۰:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
همه‌ی افراد از برخی چیزهای جذاب خیلی زود خسته می‌شوند؛ اما مسابقات بین خودرو و هواپیما هرگز در این لیست جای نخواهد گرفت.
تبلیغات

تماشای مسابقه بین خودرو و هواپیما چیزی نیست که به‌زودی از آن خسته شوید و ممکن است در طول یک روز، بارها و بارها به تماشای آن بنشینید و هرگز احساس خستگی نکنید. در ادامه شاهد مسابقه‌ی جیپ خواهید بود.

در حالی‌که بیشتر مسابقات این‌چنینی تمایل به مشارکت سوپراسپورت‌ها و هواپیماهای جت دارند؛ این مسابقه حاکی از رویکردی متفاوت است و یک خودروی جیپ گرند چروکی را در برابر یک هواپیمای نمایشی ملخ‌دار به چالش می‌کشد. اما خودروی جیپ گرند هم نسخه‌ی قدیمی آن نیست؛ در این مسابقه از مدل SRT جیپ گرند چروکی استفاده شده است که با پیشرانه‌ی ۶.۴ لیتری ۸ سیلندر Hemi خود، توانی برابر با ۴۶۱ اسب بخار دارد.

پیشرانه‌ی Hemi که توسط کمپانی خودروساز فیات کرایسلر توسعه داده شده است، در اصل برای استفاده در هواپیمای ملخ‌دار ریپابلیک P-47 تاندربولت در جنگ جهانی دوم طراحی و ساخته شده بود. در نتیجه آخرین نسخه‌ی این پیشرانه در جیپ گرند چروکی در برابر یک هواپیما به نظر عادی می‌آید.

عادی از این نظر که جیپ در برابر هواپیمایی قرار می‌گیرد که توانایی‌هایی مشابه با گرند چروکی SRT دارد. هواپیمای کم‌صدای SA1100، مسابقه را بر فراز پیست مرکز رانندگی بلایتون پارک شهر لینکلنشر کشور انگلیس با عبور از موانعی که به‌صورت عمودی برای هدایتش در نظر گرفته شده‌اند، شروع می‌کند. برای اینکه ببینید پیروز این مسابقه خودروی جیپ گرند چروکی SRT است یا هواپیمای SA1100؛ ویدیوی زیر را تماشا کنید:

دانلود با کیفیت ۳۶۰P | دانلود با کیفیت ۷۲۰P

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات