فروش ساینا آغاز شد؛ ۳ و نیم میلیون تومان گران‌تر از تیبا

دوشنبه ۲۱ دی ۱۳۹۴ - ۲۲:۴۵
مطالعه 2 دقیقه
فروش مشارکتی ساینا محصول جدید شرکت سای‍پا برای تحویل در فروردین و اردیبهشت ۹۵ از امروز در نمایندگی‌های این شرکت آغاز شد. با زومیت همراه شوید.
تبلیغات

گروه خودروسازی سای‍پا از امروز پیش فروش محصول جدید خود را آغاز کرد. این محصول جدید که طراحی و ساختش متعلق به این شرکت است با نام ساینا به بازار عرضه می‌شود.

ساینا از لحاظ فنی مانند تیبا است و از موتور ۱۵۰۰ سی‌سی با حداکثر توان خروجی ۸۰ اسب بخار بهره می‌برد. طراحی ظاهری این خودرو را می‌توان تلفیقی از تیبا و پارس تندر دانست.

نسخه‌ی EX این اتومبیل بنا به شرایط اعلام شده توسط گروه خودروسازی سای‍پا قرار است با قیمت ۲۸ میلیون و یکصدهزار تومان به بازار عرضه شود؛ البته مشتریانی که این خودرو را به صورت مشارکتی برای تحویل در فروردین و اردیبهشت ۹۵ خریداری کنند از ۵۰۰ هزار تومان تخفیف برخوردارند.

این درحالی است که نسخه‌ی EX تیبا با مشخصات فنی برابر با این خودرو و حتی قدرت ۷ اسب بخار بیشتر با قیمت ۲۴ میلیون و ۶۱۰ هزار تومان یعنی ۳ و نیم میلیون تومان کمتر به فروش می‌رسد.

جدول فروش ساینا

سای‍پا مبلغ ودیعه خرید مشارکتی این محصول را ۱۵ میلیون تومان، سود مشارکت را ۲۰ درصد و سود انصراف را ۱۷ درصد اعلام کرده است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات