سه سال شارژ رایگان؛ راهکار جدید فولکس واگن برای رقابت با تسلا

سه‌شنبه ۱ مهر ۱۳۹۹ - ۲۰:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
شرکت فولکس واگن به خریداران کراس‌اور تمام‌الکتریکی ID 4 در امریکا سه سال شارژ رایگان از شبکه‌ی الکتریفای امریکا هدیه می‌دهد. برند آلمانی در تلاش است تا سهمی از بازار تسلا را تصاحب کند.
تبلیغات

هنوز فولکس ‌واگن ID 4 رسما معرفی نشده است؛ اما شرکت آلمانی برای فروش میلیونی این خودرو در سراسر جهان آماده می‌شود. باتوجه‌به قیمت نهایی ID. 4، بازار امریکا با تعداد زیادی از افراد متمول، اهمیت بسیار زیادی در موفقیت فولکس واگن خواهد داشت. همچنین، خودروسازی تسلا با قدرت در این ناحیه حضور دارد و محبوبیت مناسبی برای محصولات خود کسب کرده است.

فولکس واگن در اقدامی تاریخی و جالب، قرارداد همکاری تجاری با شرکت الکتریفای امریکا منعقد کرده است تا برای سه سال به‌طور نامحدود انرژی الکتریکی دراختیار خریداران ID. 4 بگذارد. الکتریفای امریکا تا امروز ۴۷۰ ایستگاه شارژ عمومی و بیش از دوهزار خروجی فست شارژ DC در امریکا راه‌اندازی کرده است.

در ظاهر، تأمین شارژ رایگان برای خریدار خودرو برقی جذابیت فراوانی دارد؛ اما باید توجه کرد که بسیاری از کاربران این محصولات از شارژرهای خانگی و درگاه‌های استاندارد برای شارژ مدل‌های الکتریکی استفاده می‌کنند. همچنین شرکت الکتریفای امریکا با سرعتی چشمگیر در حال افزایش ایستگاه‌های خود است. تا پایان سال ۲۰۲۱، تعداد ایستگاه‌های شارژ الکتریفای امریکا به ۸۰۰ محل با ۳،۵۰۰ خروجی برای هر خودرو افزایش خواهد یافت.

نخستین کراس‌اور برقی دنیا با برند فولکس واگن فردا، ۲۳ سپتامبر (۲ مهر ۱۳۹۹) رسما رونمایی خواهد شد. مهم‌ترین رقبای تجاری ID. 4 در بازار امریکا، تسلا مدل Y و تسلا مدل 3 هستند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات