گردهمایی بیش از ۷۰ سوپر اسپرت فراری در ژاپن

دوشنبه ۲۴ آبان ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
امسال فراری همایش بین‌المللی را در ژاپن برگزار کرد که در پی آن انواع سوپر اسپرت‌های فراری در این همایش حضور داشتند.
تبلیغات

این رویداد در تاریخ ۱۰ الی ۱۴ نوامبر برگزار می‌شود و فراری جشن ۵۰ سالگی حضور خود در سرزمین آفتاب تابان و صد و پنجاهمین سال ارتباط تجاری بین دو کشور را جشن گرفته است.

این گردهمایی در شهر کیوتو، پایتخت سابق امپراتوری ژاپن برگزار شد. گردهمایی بین‌المللی امسال، حضور بیش از ۷۰ نمونه سوپر اسپرت فراری توسط مشتریانی در بیش از ۲۴ کشور را در این مکان به ارمغان آورد.

لیست خودروهای حاضر در این گردهمایی بسیار قابل‌توجه است و شامل سوپر اسپرت‌های گذشته‌، حال و ابرخودروهایی از جمله F40، انزو، 599 GTB، نسخه‌ی محدود F12TDF و لافراری می‌شود.

فراری

روز اول این گردهمایی از یک هتل ۵ ستاره در منطقه کانسای شهر کیوتو شروع شد و با رانندگی به سمت جزیره آواجی  و حرکت به سمت پل آکاشی Kaikyo در روز دوم ادامه پیدا کرد.در ادامه مهمان‌ها در پیست Central Circuit به رانندگی ادامه دادند و در پایان روز دوم  مشغول تماشای مناظر طبیعی ساسایاما شدند.

در روز سوم، این گروه از اطراف دریاچه بیوا در استان شیگا به سمت Hieizan Enryaku-ji حرکت و در قلعه Hikone توقف کردند. در روز چهارم و نهایی شاهد این بودیم که گروه به سمت جنوب حرکت کرد . اعضای گروه با توقف در معبد Tōdai-ji به گردش در  پایتخت باستانی نارا پرداختند که باقی‌مانده‌ای از کاخ سلطنتی Heijo و قله کوه Wakakusa در آنجا قرار دارد. علاوه بر این، آن‌ها با عبور از Midosuji با توقف در این قلعه از اوزاکا نیز بازدید کردند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات