شورلت به ایران خدمات پس از فروش نمی‌دهد

شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۲۰:۳۰
مطالعه 1 دقیقه
رئیس انجمن صنفی کارفرمایی واردکنندگان خودرو اعلام کرد که بر اساس اظهارات سایت شرکت آمریکایی شورلت، این خودروساز معتبر به ۵ کشور خدمات فروش و پس از فروش ارائه نمی‌کند که یکی از آنها ایران است. همراه زومیت باشید.
تبلیغات

میثم رضایی رئیس انجمن صنفی کارفرمایی واردکنندگان خودرو در مورد واردات شورلت گفت:«متأسفانه در سال‌های گذشته مرسوم بود که بعضی از شرکت‌ها نمایندگی رسمی واردات خودروهای خارجی را از شرکت‌های واسطه دریافت می‌کردند که در زمینه واردات شورلت نیز این اتفاق افتاده است.»

رئیس انجمن صنفی کارفرمایی واردکنندگان خودرو اضافه کرد:«واردات محصولات شورلت به کشور در حالی صورت می‌گیرد که در سایت رسم این خودروساز آمریکایی تأکید شده به ۵ کشور خدمات فروش و پس از فروش ارائه نمی‌کند که یکی از آنها ایران است.»

رضایی در مورد اظهار بی اطلاعی نعمت زاده وزیر صنعت، معدن و تجارت از واردات اتومبیل‌های آمریکایی، گفت:«ثبت سفارش و واردات خودروهای آمریکایی نیازی به اطلاع و دستور وزیر صنعت ندارد و در این زمینه معاونت‌های مربوطه در وزارت صنعت، معدن و تجارت اقدام به صدور مجوز واردات می‌کنند. در حال حاضر نیز مدل‌های شورلت نیز در سایت ثبت سفارش وجود دارد.»

طبق قوانین وزارت صنعت و معدن، شرکت‌های وارد کننده‌ی خودرو ملزم به ارائه‌ی ۵ سال یا ۱۵۰ هزار کیلومتر گارانتی برای خودروهای خود هستند. با توجه به عدم پشتیبانی شورولت از محصولات خود در ایران، هزینه‌های خدمات پس از فروش بر عهده‌ی شرکت وارد‌کننده خواهد بود که بدین صورت احتمال کاهش کیفیت این خدمات بیش از پیش تقویت می‌یابد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات