پاوربانک غول‌پیکر جدید شیائومی شارژ ۲۱۲ وات ارائه خواهد داد

دوشنبه ۲۱ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۱۵
مطالعه 2 دقیقه
تصاویر لو رفته از پاور بانک ۲۵۰۰۰ میلی آمپری شیائومی
شیائومی قصد دارد پاوربانکی با ظرفیت بالا عرضه کند که حتی لپ‌ تاپ را هم شارژ می‌کند.
تبلیغات

شیائومی در حال آماده‌سازی یک پاوربانک جدید با طراحی جسورانه و ظرفیت بالا است. تصاویر منتشرشده در ویبو پاوربانکی با پنل جلویی شفاف را نشان می‌دهد که اجزای داخلی آن را نمایان می‌کند.

این طراحی شباهت‌هایی به پاوربانک CUKTECH 20 از برند زیرمجموعه شیائومی، CUKTECH، دارد. حتی مشخصات فنی فاش‌شده از پاور بانک شیائومی نیز با مشخصات فنی شارژر CUKTECH همخوانی دارد. هر دودارای ظرفیت ۲۵٬۰۰۰ میلی‌آمپرساعت، سه پورت (دو USB-C و یک USB استاندارد) و یک نمایشگر رنگی در قسمت جلو هستند.

تصاویر لو رفته از پاور بانک ۲۵۰۰۰ میلی آمپری شیائومی
تصاویر لو رفته از پاور بانک ۲۵۰۰۰ میلی آمپری شیائومی

نسخه‌ی شیائومی از نظر توان خروجی کمی ارتقا یافته است، چرا که طبق اطلاعات فاش‌شده، از شارژ سریع تا ۲۱۲ وات پشتیبانی می کند، در حالی که این مقدار برای CUKTECH 20، به ۲۱۰ وات می‌رسد.

اولین پورت USB-C می‌تواند تا ۱۴۰ وات، دومین پورت ۴۵ وات و پورت USB استاندارد تا ۱۲۰ وات قابلیت فست شارژ را ارائه دهد. با چنین توانی، این پاوربانک باید بتواند حتی لپ‌تاپ‌هایی مانند مک‌بوک پرو را نیز شارژ کند.

اشاره به مقدار ۹۰٫۰۸ وات ساعت در یکی از تصاویر فاش شده نکته‌ی قابل توجهی است. این پاوربانک با مقررات سازمان بین المللی هواپیمایی غیرنظامی (ICAO) مطابقت دارد که آن را به یک همراه مناسب سفر برای شارژ دستگاه‌های شما تبدیل می‌کند.

اگرچه جزئیات مربوط به قیمت پاور بانک و زمان عرضه هنوز مشخص نشده است، CUKTECH 20 می‌تواند یک معیار احتمالی ارائه دهد. این پاوربانک با قیمت ۱۲۹٫۹۹ دلار قابل خرید است، بنابراین می‌توان انتظار داشت که در صورت عرضه‌ی جهانی، پاوربانک شیائومی نیز قیمتی در همین حدود داشته باشد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات