بخشی از فرایند تولید گلکسی زد فولد 2 سامسونگ در ویتنام و برزیل انجام می‌شود

سه‌شنبه ۱۱ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
در صورت صحت گزارش‌های انتشار یافته، ۲۰ درصد از مجموع تولیدات گلکسی زد فولد ۲ در ویتنام انجام خواهد شد.
تبلیغات

تنها ساعاتی به برگزاری مراسم سامسونگ برای رونمایی از محصولاتی ازجمله گلکسی زد فولد ۲ (Galaxy Z Fold 2) باقی مانده است؛ مراسمی که انتظار می‌رود اطلاعات بیشتری از گوشی تاشوی جدید شرکت کره‌ای رسانه‌ای شود. بااین‌حال، انتشار گزارش‌ها تمامی ندارد و در آخرین گفته‌ها مشخص شده که بخشی از تولید دستگاه‌های گلکسی زد فولد ۲ در دو کشور برزیل و ویتنام صورت می‌گیرد.

درواقع گزارش نشان می‌دهد که سامسونگ تولید گوشی هوشمند گلکسی زد فولد ۲ را در کارخانه‌های مختلفی انجام خواهد داد تا در صورت بروز هرگونه مشکلی، با کمبود محصول خود در بازار مواجه نشود. بخش عمده‌ای از تولید گوشی جدید سامسونگ در کارخانه‌های شهر گومی، واقع در کره جنوبی، انجام می‌شود؛ اما سامسونگ ۲۰ درصد از مجموع تولیدات را به کارخانه‌هایی در ویتنام سپرده و مقدار کمتری نیز در کارخانه‌هایی واقع در برزیل تولید خواهد شد.

طبق گفته‌ها سامسونگ در نظر دارد بین ۷۰۰ تا ۸۰۰ هزار گوشی هوشمند گلکسی زد فولد ۲ تولید کند؛ اما این آمار به‌صورت هفتگی تغییر خواهد کرد. درواقع مقامات سامسونگ موفقیت گوشی تاشوی جدید در بازار را ملاک قرار خواهند داد و میزان فروش آن، تأثیر مستقیمی روی تعداد تولیدات زد فولد ۲ خواهد داشت. در هر صورت انتظار می‌رود بین ۱۴۰ تا ۲۰۰ هزار دستگاه در کارخانه‌های ویتنام تولید شود.

میزان تولید در کارخانه‌های برزیل گویا به چند هزار دستگاه ختم می‌شود که البته کاملا منطقی به‌نظر می‌رسد. با وجود اینکه مشخص نشده آیا این تولیدات برای بازار محلی بوده یا به کشورهای دیگر صادر خواهد شد؛ اما باید در نظر گرفت که دولت برزیل برای محصولات وارداتی به کشور، مالیات سنگینی قرار داده است و طبیعتا تولید گوشی گران‌قیمتی مانند گلکسی زد فولد ۲ در داخل خاک برزیل اقدام درستی خواهد بود.

انتظار می‌رود گلکسی زد فولد ۲ در دو رنگ‌بندی برنزی و مشکی روانه بازار شود؛ البته اخباری به گوش رسید که لولاهای محصول جدید سامسونگ نیز از رنگ‌بندی‌های مختلفی شامل قرمز، آبی، زرد و سفید برخوردار خواهد بود. چنین اقدامی تنوع بیشتری به کاربر در هنگام خرید گلکسی زد فولد ۲ می‌دهد تا مدلی از تلفن هوشمند جدید شرکت کره‌ای باتوجه‌به سلیقه خود انتخاب کند.

علاوه بر نسخه استاندارد گلکسی زد فولد ۲ سامسونگ، نسخه‌ای ویژه با همکاری تام براون، طراح مد و لباس معروف آمریکایی، عرضه خواهد شد. گویا تولید نسخه ویژه با فاصله‌ای کوتاه نسبت به نسخه استاندارد در ویتنام آغاز می‌شود و کارخانه‌ای در ویتنام که وظیفه تولید نسخه ویژه گوشی تاشوی جدید سامسونگ را به عهده دارد، سابقه تولید نسخه ویژه گلکسی زد فلیپ را نیز داشته است. نسخه استاندارد گلکسی زد فلیپ در کارخانه‌های شهر گومی کره جنوبی تولید می‌شد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات