آنر پلی 9A با باتری 5000 میلی‌آمپرساعتی رونمایی شد

سه‌شنبه ۱۲ فروردین ۱۳۹۹ - ۰۰:۲۶
مطالعه 2 دقیقه
آنر پلی ۹ ای جدیدترین گوشی اقتصادی هواوی با پردازنده‌ی مدیاتک هلیو P35، اندروید ۱۰ و باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی رونمایی شد.
تبلیغات

آنر امروز گوشی پایین‌رده و اقتصادی پلی 9A را با باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی رونمایی کرد. دوربین دوگانه، پردازنده‌ی مدیاتک هلیو P35 و بهره‌گیری از اندروید ۱۰ از ویژگی‌های این گوشی آنر است.

نمایشگر ۶.۳ اینچی آنر ۹ ای از نوع LCD با رزولوشن ۷۲۰پی و نسبت تصویر ۲۰ به ۹ است. آنر دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی آنر پلی ۹ ای را در بریدگی قطره‌ای شکل بالای نمایشگر آن تعبیه کرده است.

دوربین اصلی گوشی جدید آنر متشکل از دو حسگر ۱۳ و ۲ مگاپیکسلی است که حسگر اصلی با گشودگی دیافراگم f/1.8 وظیفه‌ی ثبت تصاویر و ضبط ویدئو با رزولوشن حداکثر ۱۰۸۰پی را برعهده دارد و حسگر ۲ مگاپیکسلی در ثبت تصاویر پورتره به کمک آن می‌آید.

Honor Play 9A / آنر پلی 9A

پردازنده‌ی ۸ هسته‌ای مدیاتک هلیو P35 وظیفه‌ی اجرای برنامه‌ها را در گوشی جدید آنر برعهده دارد و پردازنده‌ی گرافیک PowerVR GE8320 آن را در امور گرافیکی یاری می‌کند.

آنر پلی 9A با رم ۴ گیگابایتی و حافظه‌ی ۶۴ یا ۱۲۸ گیگابایت عرضه می‌شود و به لطف وجود درگاه اختصاصی میکرو SD امکان افزایش فضای ذخیره‌سازی تا ۵۱۲ گیگابایت نیز فراهم است.

باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی آنر پلی 9A با درگاه قدیمی میکرو USB و سرعت شارژ ۱۰ وات شارژ می‌شود. جک هدفون ۳/۵ میلی‌متری رادیو اف ام نیز از دیگر ویژگی‌های گوشی اقتصادی آنر است.

هواوی فناوری Histen 6.0 را نیز برای آنر پلی 9A در نظر گرفته است؛ درنتیجه در صورت همراه نداشتن هدفون، بلندگوهای گوشی در کنار آمپلی‌فایر اسمارت PA صدایی با بلندی ۸۸ دسیبل را ارائه می‌کنند.

در مورد اتصالات، امکان استفاده از دو سیم‌کارت 4G با پشتیبانی از VoLTE و بلوتوث ۵ از نکات قابل ذکر دستگاه مورد بحث هستند. گفتنی است این گوشی مانند بسیاری از گوشی‌های هم‌رده‌ی خود از تراشه‌ی NFC بی‌بهره است.

نسخه‌ی ۶۴ گیگاباتی آنر پلی ۹ ای که از هم‌اکنون برای پیش‌سفارش در دسترس بوده حدود ۱۲۵ دلار قیمت‌گذاری شده است؛ قیمت گوشی آنر پلی 9A در نسخه‌ی ۱۲۸ گیگابایتی معادل ۱۷۰ دلار است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات