بررسی ویدیویی گلکسی S20 اولترا سامسونگ

دوشنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۲:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
گلکسی S20 اولترا با رویکردی جدی درزمینه‌ی تصویربرداری، طلایه‌دار تمام گوشی‌های هوشمند سامسونگ در سال جاری به‌شمار می‌آید که با مشخصات سخت‌افزاری بسیار مناسب اما قیمت گران، روانه‌ی بازار شده است.
تبلیغات

عضو سوم خانواده‌ی گلکسی S20 با پسوند «اولترا»، طلایه‌دار تمام گوشی‌های هوشمند سامسونگ در سال جاری خواهد بود؛ پرچم‌دار تمام‌عیاری که ویترینی از دستاوردهای فنی کره‌ای‌ها به‌شمار می‌آید. اتصال 5G، نمایشگر ۱۲۰ هرتزی، دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی، بزرگ‌نمایی بدون‌ افت کیفیت تا سقف ۱۰ برابر و امکان ضبط ویدئوهای 8K و درنهایت برچسب قیمتی ۱۴۰۰ دلاری ازجمله ویژگی‌های مهم گلکسی S20 اولترا به‌حساب می‌آید.

روندی که سال گذشته به‌دست گوگل و اپل پایه‌گذاری شد، اکنون در پرچم‌داران جدید سامسونگ با شدت بیشتری دنبال می‌شود. مجموعه‌ی دوربین پشتی در هر سه عضو خانواده‌ی گلکسی S20 درون مستطیلی مشکی‌رنگ و برآمده از سطح بدنه قرار دارد. بااین‌حال، برآمدگی و ابعاد این مستطیل در نسخه‌ی اولترا به اوج خود می‌رسد؛ به‌گونه‌ای که به‌تنهایی به نتیجه‌ی کار طراحان سامسونگ را خدشه وارد می‌کند.

ماژول دوربین نزدیک به ۵۰ درصد از سطح نیمه‌ی بالایی گلکسی اس ۲۰ اولترا را دراختیار خود دارد و برآمدگی دومیلی‌متری کار با گوشی روی سطح میز را به تجربه‌‌ای آزاردهنده تبدیل می‌کند. برآمدگی عظیم پشتی به‌ترتیب از بالا به‌ پایین دوربین اولتراواید و دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی و دوربین تله‌فوتوی ۴۸ مگاپیکسلی را درکنار فلش LED و ماژول تشخیص عمق (DepthVision) را در خود جای می‌دهد و عبارت Space Zoom 100X را برای تأکید قابلیت‌های بزرگ‌نمایی گوشی روی سطحش می‌بیند.

بی‌شک گوشی سامسونگ گلکسی S20 اولترا کم‌نقص‌ترین پرچم‌دار این شرکت تا‌ امروز و یکی از گزینه‌های نزدیک‌ به گوشی هوشمند ایدئال بسیاری از افراد است؛ دستگاهی که یکی از نمایشگرهای روشن بازار را با رنگ‌های چشم‌نواز در بطن خود دارد، به‌مدد نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی همین نمایشگر، تجربه‌ی کاربری کم‌نظیر و لذت‌بخشی به‌ارمغان می‌آورد، مجموعه‌ی دوربین قدرتمند این گوشی هوشمند در شرایط نوری مختلف، عکس‌هایی پر از جزئیات و با وضوح بسیار و رنگ‌های جذاب ثبت می‌کند.

برای اینکه با گلکسی S20 اولترا بیشتر آشنا شوید و زوایای مختلف این گوشی را بهتر ببینید، درادامه همراه بررسی ویدیویی زومیت باشید:

تماشا در آپارات | تماشا در یوتیوب | تماشا در IGTV

دیدگاه شما درباره‌ی گلکسی اس ۲۰ اولترا سامسونگ چیست؟ قیمت گوشی S20 را باتوجه‌به امکناتش مناسب می‌دانید؟ آیا فکر می‌کنید این گوشی هوشمند پرچم‌دار ارزش خرید دارد؟ شما می‌توانید برای مشاهده‌ی بهترین قیمت گوشی موبایل و مشخصات فنی سامسونگ اس ۲۰، گلکسی اس ۲۰ پلاس و گکلسی اس ۲۰ اولترا در بازار کشورمان از به بخش محصولات زومیت مراجعه کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات