مسابقه نبرد ابرقهرمانان با جایزه دو پلی‌استیشن 4 و کلی جوایز ویژه

دوشنبه ۲۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۱:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
در مسابقه نبرد ابرقهرمانان زومجی شرکت کنید و با پرکردن فرم، شانس خود را برای بردن بیش از ۱۰ جایزه از جمله دو پلی‌استیشن ۴ ارتقاء یافته با هارد SSD و هارداکسترنال یک ترابایت امتحان کنید.
تبلیغات

بالاخره مسابقه نبرد ابر قهرمانان زومجی با جوایز ویژه و حمایت گارانتی آونگ آغاز شد. در این دوره از مسابقات شخصیت‌های محبوب دنیای مارول و دی‌سی از جمله جوکر، بتمن و مردآهنی در مقابل هم قرار می‌گیرند تا در نهایت به انتخاب شما محبوب‌ترین شخصیت انتخاب شود. زومجی در این دوره از مسابقات با حمایت آونگ، نماینده محصولات ADTA جوایز ارزنده‌ای را برای ثبت‌نام کنندگان در مسابقه نبرد ابرقهرمانان در نظر گرفته است.

در کنار بیش از ۱۰ جایزه ارزنده در مسابقه نبردابرقهرمانان، زومجی با حمایت آونگ به قید قرعه‌کشی به دو نفر از شرکت‌کنندگان دو عدد پلی‌استیشن 4 ارتقا یافته با SSD Adata SU800 512GB و هارد اکسترنال گیمینگ یک ترابایتی Adata 770G اهدا می‌کند. علاوه بر این به یازده نفر از شرکت‌کنندگان دیگر نیز به قید قرعه جوایزی نفیس از محصولات آونگ اهدا خواهد شد.

جوایز این دوره از مسابقات

پلی استیشن 4
  • پلی‌استیشن 4 ارتقا یافته با SSD Adata SU800 512GB و هارد اکسترنال گیمینگ یک ترابایتی Adata 770G برای دو نفر
  • درایو اس اس‌دی Adata SX8200 Pro یا S11 Pro با ظرفیتی ۵۱۲ گیگابایت برای سه نفر
  • اس اس‌دی پر سرعت و با دوام Adata SU800 با ظرفیت ۲۵۶ گیگابایت برای سه نفر
  • هارد اکسترنال Adata HD380، تنها هارد مقاوم دربرابر ۳ تن فشار در دنیا با ظرفیت ۲ ترابایت برای دو نفر
  • هارد اکسترنال Adata HD770G، اولین هارد اکسترنال مقاوم با نورپردازی RGB برای سه نفر

برای حضور در قرعه‌کشی نبرد ابرقهرمانان تنها کافی است تا وارد صفحه ویژه مسابقه در سایت زومجی شوید و فرم شرکت در مسابقه را پرکنید. نظرسنجی ها به‌صورت روزانه در ساعت ۱۷:۰۰ در زومجی قرار می‌گیرد. فراموش نکنید تا با شرکت در رقابت‌‌ها به افزایش هیجان مسابقات کمک کنید و در نهایت با شرکت در قرعه‌کشی شانس خود را برای بردن جوایز ارزنده امتحان کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات